Reisgenoot gezocht Nieuw Zeeland

Hallo,

Mijn naam is Jorn, 21 jaar en op zoek naar een reisgenoot (man,vrouw).
Ik ben van plan om begin 2014 voor een maandje of 1,2 te gaan backpacken in Nieuw Zeeland. Het liefst huur ik een campertje om lekker rond te reiden en te gaan en staan waar ik wil.

Mijn planning is om van noord naar zuid te rijden en misschien nog wel een oversteek te maken naar het zuid eiland.
Verder vind ik het leuk om spontaan dingen te ondernemen. Verder houd ik van avontuur, een feestje, en sta open voor bijna alles.

Spreekt dit jou ook aan en vind je het leuk op te kamperen en af en toe in een hostel te slapen?

Groetjes Jorn

Jorn!

ik wil ook graag begin 2014 naar nieuw zeeland maar dan voor een iets langere periode(4 maanden). ik weet niet of jij al ervaring hebt met backpacken maar ik in ieder geval niet haha. Ik ga liever voor iets meer zekerheid en wil het regelen via een organisatie, ook omdat ik in NZ wil gaan werken. Ik weet niet of jij hier voor open staat? Voor de rest hou ik ook van een feestje en avontuur.

groet Frank (21 jaar)

Hey Frank,

Ik heb nog geen ervaringen met backpacken (Helaas).
Mijn plannen heb ik wel al een beetje aangepast. Nu ben ik druk aan het zoeken naar een ticket, met daarbij een startpakketje. Hierbij word je opgehaald bij het vliegveld en heb je al 4 overnachtingen met ontbijt etc bij een hostel in Auckland. Vanaf daar wil ik activiteiten gaan bespreken.
Het Noorder eiland wil ik toch wel met de Kiwi bus gaan rond reizen. En eenmaal bij het zuider eiland een auto huren of met mensen mee rijden.

Ik heb nu al een aardige buffer bij elkaar gespaard dus ik ga niet werken in NZ.
Wat zijn jou reisplannen in NZ zelf? heb je nog speciale plekken die je wilt zien wilt gaan doen?

Waar je misschien op kunt kijken is Kilroy.nl.

Groetjes Jorn

Okej erg leuk idee Jorn.

1 a 2 maanden vind ik wat kort.
En nee ik heb nog geen plannen voor daar, ook staat voor mij Australie nog open. Het startpakketje wat je neemt is wel zeker een aanrader. Ik hoop dat je een mooie reis beleeft Jorn!

Groet Frank