Reisgenootje gezocht voor backpack reis naar Nieuw Zeeland

Hoi allemaal,

Ik ben Hanneke en 23 jaar. Ik wil begin november 2014 naar Nieuw Zeeland om 3 maanden te backpacken. Dit wordt mijn eerste reis alleen en ik heb nog geen ervaring met backpacken, daarom zoek ik een reismaatje van rond mijn leeftijd (man of vrouw).
Ik hou ervan om zonder enige planning erop uit te gaan. Ik heb al een aantal vakanties achter me waarbij ik me spullen in de auto gooide om gewoon ergens na toe te rijden zonder iets geboekt te hebben. Heerlijk! Zoiets zou ik ook in Nieuw Zeeland willen doen. Met de Backpack op me rug en gewoon gaan.
Ik hou wel een beetje van extreme sporten, dus raften, parachute springen en bungeejumpen lijken me ook erg leuk om daar te doen. Af en toe een dagje rust vind ik geen probleem, maar geen week achter elkaar. Ik wil graag veel van het land zien, vooral de natuur, daarom ben ik nu aan het sparen zodat ik niet hoef te werken als ik daar ben.

Heb jij ook plannen om naar Nieuw Zeeland te gaan in november en lijkt het je leuk om samen te gaan, hoor ik het graag.

Groetjes,

Hanneke

Hey Hanneke!

Ondertussen al druk met de voorbereidingen?
Ik vertrek in oktober naar Nieuw-Zeeland… Ik ga mijn reis combineren met af en toe werken tussendoor.

Wat zijn jouw plannen? Waar vlieg je naartoe enz?

Ben benieuwd!

hallo Hanneke,

ik ben nog aan t orienteren wat reizen betreft,
Ik zat eerst te denken aan azie, maar ook australie en nieuw zeeland trekken mij erg.

inmiddels al concretere plannen?
zou jij evt ook in midden oktober weg kunnen?

groetjes debbie

Dag Hanneke,

Ik ben Pieter, 23, en woon in België.
Ik was met een goede vriend een reis aan het plannen. 1 jaar backpacken in Australië,Nieuw Zeeland, Thailand, enz…
Mijn reisgenoot is enorm aan het twijfelen en ik zoek zelf dus ook iemand of meerdere personen waarmee ik de eerste maanden op pad kan. Ik wil rond dezelfde periode vertrekken. Je kan me altijd contacteren via mail: pieter-hermans@hotmail.com

Groetjes!

Hoi Hanneke,

Mijn naam is Muriel (23 jaar) en ik ben van plan om rond 14 november t/m 9 december naar Nieuw Zeeland te gaan om mijn neefje op te zoeken in Christchurch en wat van het land te willen zien :slight_smile:

Ik vroeg mij af of jij inmiddels je reis al geboekt hebt of waar je precies heen gaat? Misschien lijkt het je leuk om samen te reizen/vliegen?
Graag hoor ik van je!

Groetjes Muriel