Ik ben op zoek naar een reisgenoot om 4 a 5 weken naar Nieuw Zeeland te gaan. Ik ben niet meer piep, (61 jaar) maar met een uitnodinging op zak van een vriedin lijkt het me een geweldige reis. Ook familie bezoek komt een paar dagen in het programme voor.
Hallo Maaike,
Ik ben Ann (Belg 52 jaar) en heb ook een uitnodiging gekregen van een vriendin die woont in Wellington, was ook van plan om haar te bezoeken in november.
Had besloten om eerst een rondreis te maken in Nieuw zeeland het noorder en zuider eiland maar weet nog niet op welke manier(eventueel met een camper of een plaatselijk reisbureau)maar het is niet goedkoop en nadien zou ik mijn vriendin opzoeken. Misschien komen we er samen wel uit ! Het is niet evident om zo maar een vriendenbezoekje af te leggen . Als je zover vliegt wil je ook wat van het land zien en genieten .
Grtje Ann
hoi
wij willen met 4 volwassenen en 2 kids ook naar nz in november maar wachten op vliegtickets.
heb jij al je tickets en waar koop je die en wat voor prijs betaal je er voor>>>>>>>>>
Ik heb nog geen tickets. Meestal kijk ik op Cheap Tickts.