Hallo iedereen,
In november 2016 wil ik ± 4 weken door Nieuw Zeeland gaan reizen. Helaas kan ik door mijn werk niet langer dan een maand vrij krijgen. Ik sta overal voor open en wil het liefst zoveel mogelijk van de bestemming zien, een concrete route heb ik nog niet. Qua datum heb ik ook nog niks vast staan, eventueel oktober 2016 zou ook een optie zijn.
Het lijkt me het leukste om samen met een reisgenoot of meerdere reisgenoten deze reis te maken.
Ik ben 24 jaar oud en werk op een reisburo. Binnen Europa heb ik al veel reizen gemaakt maar helaas buiten Europa nog niet. Naast werken/reizen ben ik vaak te vinden in de sportschool. Verder doe ik graag leuke dingen met vrienden of familie.
Groetjes,
Nathalie
Hi Nathalie,
Ik ben ook van plan eind dit jaar naar Nieuw Zeeland te gaan.
Dit wil ik ook in de periode november/december gaan doen.
Ik heb momenteel ook nog geen concrete route. Maar sta voor alles open.
Ik ben ook 24 jaar oud. En voor mij word het ook de eerste reis buiten Europa.
Groeten,
Tobias
Hey Nathalie,
Ik ben van plan om in oktober te gaan. Ik heb al een ticket, ik vertrek 1 oktober. Ik zou met mijn partner gaan, maar helaas loopt het anders. Wel wil ik nog steeds heel erg graag gaan. Ik heb in mijn hoofd dat ik alleen het Zuidereiland wil doen, omdat ook ik maar een maand vrij kan krijgen. Ik heb inmiddels veel gelezen over NZ en het trekt me enorm.
Verder hou ik erg van spontane dingen, ben een doorzetter, sport ook graag en ben altijd in voor iets leuks.
Ik hoop wat van je te horen.
Groet Chantal