Nieuwe Zeeland - Feb 2015

Hoi allemaal :),

Ik ben volgend jaar van plan om te vertrekken voor een maand (4 of 5 weken) naar Nieuw Zeeland.
Mij lijkt dit leuk om met een reis genoot te doen. Zodat je ook wat kosten kan splitsen. :slight_smile:

Ik ben zelf 22 jaar en zoek ook rond die leeftijd een reisgenoot.
Heb zelf al wel een aantal plekken die ik daar graag zou willen zien.
Maar sta voor de rest ook wel voor suggesties open.

Groeten,
Tobias

Hee Tobias

Ik zag al een aantal oproepen staan voor een reis naar Nieuw-Zeeland dus ik ben een beetje aan t rond kijken of er mensen zijn met dezelfde plannen, ik zal je even in het kort vertellen wat mijn ongeveer plannen zijn (hier kan nog van alles aan aangelast worden hoor!).

Ik had gedacht om rond begin december richting Nieuw-Zeeland te gaan, dit omdat ik gelezen heb dat het rond december/januari wel mooie temperaturen zijn. En dan voor ongeveer 6 weken dus dat is wel ietsje langer dan dat je zelf van plan was te gaan zoals in je oproep staat… Verder had ik gedacht mijn ticket te boeken via China airlines omdat deze meestal de goedkoopste aanbied, en hun vliegen via Bangkok naar Taipei en daarna naar Auckland. Ik wil op de terug weg een stopover maken in Taipei en daarna nog ongeveer een maandje in Thailand rondreizen. Dus misschien zouden we wat ideetjes kunnen uitwisselen en wie weet kunnen we samen reizen in Nieuw-Zeeland?

Groetjes Margherita

Hoi Tobias,

Je berichtje spreekt me erg aan. Ik wil ook rond januari/februari naar Nieuw-Zeeland gaan voor onbepaalde tijd en er bestaat een grote kans dat ik alleen ga.
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest en ben nog nooit alleen op vakantie geweest, dus dit is ook allemaal nieuw voor mij.
Het lijkt me erg leuk om ideeƫn uit te wisselen!

Groetjes Ilona

En dat geldt trouwens ook voor jou Margherita :)! Misschien kunnen wij ook wat ideeƫn uitwisselen!