Backpacking the KIWI! Reisgenoot gezocht 5 wk NWZ - Dec 2015

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die met mij min. 5 weken door New Zeeland wil backpacken eind Nov-Dec 2015.
Love nature, culture, avontuur, fotografie en ontmoeten van nieuwe mensen over de hele wereld.

Let me know if you like to join me backpacking the East!

Groetjes

Sjaak

Hey Sjaak!

Leuk om je bericht te lezen!


Ik ben Sanne, 29 jaar.
Zelf ben ik ook op zoek naar een reisgenoot om ongeveer 6 weken naar NieuwZeeland te gaan in die periode.
Ik hou ook van natuur, cultuur, fotografie en nieuwe mensen. Wel vind ik mezelf niet super avontuurlijk aangelegd maar ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te beleven!


Hoe zie jij het backpacken voor je?
zou je dan willen liften of met een bus rondreizen?
Het leek mij heel gaaf om met een camper door het land te trekken


Het lijkt me in elk geval leuk om van je te horen!
Groetjes
Sanne

Hallo,

Nog steeds op zoek naar mensen om te backpacken?
Ik ben van zin om een nieuw avontuur te doen, hou van natuur, cultuur en nieuwe mensen te ontmoeten.

zoals Sanne hierboven vroeg hoe zit het met de plannen van rond te trekken?

met vriendelijke groeten,

Kyle

Hey!

Ik ben ook van plan om naar Nieuw-Zeeland te gaan, maar pas in februari 2016…
Als er mensen in die periode willen gaan (ca 4-5 weken), laat dan waar wat weten!

Groetjes Evi (29 jr)

Kyle,

Sanne en Kyle, ja ik ben nog steeds op zoek naar mensen voor een backpack avontuur in New Zealand…
Let me know if you’re still interested to go!!..

Groetjes

Sjaak

He Sanne Kyle en Sjaak. 16 November ga ik richting NZ. Ik dacht aan een auto huren. Wat jullie inmiddels? Liefs Janneke

Hee Allemaal,

Ik ben van plan om in januari en februari 2016 rond te reizen in Nieuw-Zeeland. Het lijkt me super om een auto/campervan te huren en lekker rond te crossen en heel veel van het land te zien! Welke delen van NZ willen jullie gaan zien?

groetjes Manuelle

Hey Manuelle,

Wij zijn in ieder geval van plan om in dezelfde periode te gaan.
Ik wil het Noorder en Zuidereiland zien. Wat ik zelf perse wil doen is een van de grote walks, ik had zelf de Routeburntrack in gedachten. Verder veel natuur.
Ik moet zeggen dat ik niet zo’n autorijder ben…Wilde eigenlijk een buspas aanschaffen…

Gr Evi

Hee Evi,

Leuk dat je zo snel reageert! Ik wil ook graag beide eilanden wel zien, toch trekt het Zuidereiland me iets meer door de verhalen/boekjes/sites.
Een meerdaagse track lopen lijkt mij ook super gaaf, ik heb wel een redelijke conditie maar het lijkt me wel een hele uitdaging.
Ik ben wel een autorijder, al hoewel links rijden natuurlijk wel even wennen is. Ik denk dat een auto kopen- verkopen goedkoper is dan een buspas(€1400,-).

Verder zou ik graag leren surfen, maar dit denk ik vooral in Australië te gaan doen :slight_smile:

Groetjes Manuelle

Hoi Manuelle, ik weet nog niet precies in welke volgorde ik ga reizen. Eerst Australië of NZ. Anders ben ik ook in Januari/Feb in NZ.
Ik ben ook van plan om met de auto rond te gaan. Beide eilanden aan te doen. En zeker weten te surfen!
Concrete plannen over de planning ga ik deze maand krijgen.
Jij weet al zeker dat je eerst naar Australië gaat?

Liefs Janneke

Hallo Janneke,

Ik ben van plan om in Nieuw-Zeeland te beginnen in januari/februari en daarna Australië te doen. Dit omdat dit qua klimaat iets beter valt en omdat ik kennissen heb in NZ waardoor dat al iets veiliger voelt voor mij! Ben jij opzoek naar een reismaatje voor je hele reis Janneke of alleen voor Nieuw-Zeeland?
Je plan klinkt in ieder geval leuk! :slight_smile:

Liefs Manuelle

Alleen voor NZ Manuelle.

Ffkes op inhaken. Ga als je met de bus door nz of met nakedbus (niet de beste service maar wel spotgoedkoop) of met de intercity flexitrip maar dan niet die met uren maar met trips. Begin van het jaar heb ik die gekocht voor 550$ /~€300. 30 trips en een retourtje op de boot…

Hoi Rene,

Ik was juist aan het kijken naar de Intercity bus maar dan die met de uren: 45 uur voor 350$! Dat is toch ook echt niet duur!
Is er een reden waarom je juist voor de trips zou moeten kiezen? Die met de uren leek mij meer vrijheid te geven…

Gr Evi

Ik heb eerlijk gezegd niet echt gekeken wat efficienter was ik keek gewoon naar ritje auckland wellington is ca 10 uur en of 1 trip op je “stempelkaart”. Of napier wellington, 5 uur. Queenstown christcurch 8 uur als ik me niet vergis. Met andere woorden je zit best snel aan je max uren. Wel ff opletten… Als je voor de trips gaat kan alleen de naamhouder ermee reizen (je kan dus niet die persoon meenemen die je zojuist hebt ontmoet) en je kan alle ritjes maar een keer doen. Heen en weer reizen tussen bestemmingen is dus maar één keer mogelijk.

Hallo allemaal!
Ik ben van plan om oud en nieuw in Sydney te gaan vieren ( bucketlist-dingetje ) en hierna door te reizen naar NZ.
Echt verdiept heb ik mij nog niet verder. Maar samen vind ik in ieder geval gezelliger dan alleen!
Ik heb busreizen van Stray bekeken, dat lijkt me wel wat. Open voor andere opties! :slight_smile:

Gr Pamela