Australian Backpackersjumbo 3 oktober 2012

Leuk dat je al geboekt hebt! Ik hoop ook snel te boeken, zat nog we’ll te twijfelen over de jumbo of de kleine groepsreis 2 weken later…Volgens mij gaan er juist mensen mee die alleen gaan hoor…dan heb je de eerste week wat gezelligheid nog hihi en wie weet kunnen we met een groepje verder reizen! :slight_smile: als we dezelfde plannen hebben! Hoorde dat de benzine eRg duur is daar dus met groepje een auto/busje huren lijkt me een erg leuk plan. En volgens mij is het wel 1 groot feest ja de eerste week :slight_smile: hoelang blijf jij? En ga je op de terugweg nog ergens stoppen? Of naar australie en dan naar huis…daar twijfel ik ook nog over, of ik nog naar nieuw zeeland ga en/of terug via bangkok of hong kong…wat een keuzes allemaal! Haha nou wie weet op de meet en greet gezellig! X

1 like

Wat een gezelligheid allemaal :slight_smile:

Jaa heb er zo veel zin in, ben er ook de hele dag mee bezig in mn hoofd haha. Maar eerst nog maar even heel hard sparen ;). Ja dat is ook mijn plan, leer vanzelf door de groepsreis mensen kennen en er zit vast iemand/een groepje tussen die dezelfde plannen als ik hebben en met wie het klikt. Vind het wel leuk om nu alvast met iedereen ideeën uit te wisselen en gewoon lekker samen enthousiast te zijn en af te tellen. Met een groepje een busje/camper huren lijkt me idd ook geweldig, weet alleen niet hoe het daar zit met leeftijden etc aangezien ik dan nog maar 20 ben, en volgens mij moet je weer 21 zijn om dat te mogen, dus ben sowieso al afhankelijk van anderen ben ik bang. Ik ben van plan ongeveer 3/4 maanden te blijven, zo lang als ik het kan betalen in ieder geval. Heb op de terugreis een stopover in Singapore om van daaruit nog even iets van Azie mee te pakken als ik nog geld over heb. Zo niet dan wordt het 24 uur op het vliegveld crashen, aangezien die stopover in mn paspoort staat en ik er dus echt uit moet… Maar daar maak ik me allemaal geen zorgen over. Lijkt me ook super om nog naar Nieuw Zeeland te gaan, maar ik weet gewoon echt niet zo goed hoeveel geld ik voor 3/4 maanden moet zien te hebben, dus het is een beetje afwachten en hopen dat ik alles kan doen wat ik wil. Zo niet dan is het pech gehad en heb ik waarschijnlijk toch al een paar geweldige maanden gehad! Heb zelf ook lang getwijfeld tussen groepsreis en jumbo, maar voor mij gaf de doorslag dat een medewerkster bij Australian Backpackers ooit met een groepsclucht is gegaan en een hele saaie groep had en eigenlijk met niemand klikte… Met de jumbo kom je van de 100 sowieso wel iemand tegen met wie je verder wil reizen :).

Redirecting... :wink:

haha ik ben er ook de hele tijd mee bezig hoor :slight_smile: zoveel zin in ook…je hebt inderdaad gelijk over die jumbo dat je genoeg keuze hebt aan reisgenootjes hihi het lijkt mij ook leuk om met mensen te starten dan dat je daar mensen tegenkomt die al langer aan het reizen zijn. ik ben ouder, 26 nu, dus dat is dus handig voor het huren van een auto haha goed om te weten :slight_smile: ik wil ook 3 tot 4 maanden gaan en inderdaad bekijken hoeveel geld je uitgeeft daar, hoorde dat het erg duur is. nieuw zeeland schijnt wat goedkoper te zijn. ik probeer 4500 euro te sparen en dan is mijn ticket er al af. en ik wil niet gaan werken daar, want dat doe ik in nederland wel hihi naja we zien wel inderdaad!

Ik kom ook ongeveer op 4500 uit inderdaad, als het sparen een beetje gaat zoals ik hoop. Misschien iets meer als ik hard werk naast mijn studie en een beetje zuinig leef. Denk dat we ongeveer hetzelfde plan hebben :). Ik vind het gewoon al leuk om het er met iemand over te hebben die er ook veel zin in heeft haha. Vriendinnen zijn allemaal heel blij voor me maar gaan het natuurlijk zelf niet doen dus dat is toch anders. We zullen elkaar bij de meet & greet allemaal wel tegenkomen, leuk!

jaa gezellig! ik heb me aangemeld voor het event op fb haha xx

Hoi hoi allemaal!

Kijk hier word ik toch zo blij van, reisgenootjes :smiley:
Ik ben 3 oktober ook van de partij!
Nog minder dan een half jaar wachten… het schiet op!

Liefs, Nicole

Hoi! Gezellig!! :slight_smile: meld je anders ook aan op de fb van de backpackers jumboo hihi tot over een half jaar!!! XXx

aah gezellig zeg! ik ben erbij op facebook haha :slight_smile:

Okee mooi, kunnen we samen aftellen hihi xxx

precieeees! zo uit mn hoofd nog 183 nachtjes geloof ik :wink:

Ooo wat leuk dat (veel!) meer mensen dezelfde ideeen hebben! Ik vlieg 3 oktober naar Sydney en heb hetzelfde ‘rondje’ bedacht (sydney, melbourne, adelaide, naar boven en via oostkust terug!) in ongeveer 3 maanden. Misschien heel rare vraag, maar wat is de Jumbo??

Hooi!

Dat is een reis die Australian backpackers organiseert en die vertrekt op 3 oktober! Zit jij ook om 11:15 uur in het vliegtuig naar Singapore? Zo ja zit je met zo’n 80 andere nederlandse jongeren die die kant op gaan die dus met Australian Backpackers reizen :wink:

Xx Kim

haha, denk het niet dan! Vlieg via Kuala Lumpur, wel rond dezelfde tijd, maar niet via een organisatie, toevallig!! Kan niet wachten :cheer: