Gezocht: reismaatje!

Hallo allemaal!

Mijn naam is Desirée Kranendonk en ben 18 jaar oud. Ook ik ben van plan om in oktober/november naar Australie te gaan. Mijn plannen hoe en wat ik allemaal wil zien liggen nog niet echt vast. Ik wil voor ong. 6 tot 8 maanden rondtrekken en werken. Is er iemand die dit ook wil gaan doen rond deze tijd? Het lijkt mij namelijk wel fijn om met iemand de vlucht naar Australie te doen en de eerste paar dagen/ weken, samen rond te trekken.

Groetjes Desirée

desireekranendonk@hotmail.com

Hi!

Ik ben Annemiek, 19 jaar (als ik vertrek 20) & vlieg 31 oktober voor de 2de keer naar Australië! Vorig jaar was ik er ook 3 maanden (Oostkust, Northern Territory & South Australia + Zuider eiland Nieuw Zeeland) en moest gewoon terug… Dus vandaar, haha! Ik vlieg naar Perth, met een enkel vliegticket & een working holiday visum en ga ook zéker werken deze keer. Heb je al een beetje een idee waar je zou willen starten en wat je ongeveer wilt zien/doen?

Hoor het wel!

Hallo!,

Ik ben Gert-Jan Zantinge en ik ben 18 jaar. Tegen de tijd dat ik naar Australie ga ben ik 19. Ik wil ook graag in oktober naar Australie! Ik weet nog niet preceis wat ik wil maar ik probeer zoveel mogelijk uit te zoekenl. Ik zit te denken om via Australian Backpackers te gaan. Ik wil ook ongeveer 6 a 8 maanden reizen en werken, ik wil graag veel zien! Ik ga ook met een Working holiday visum.

Groeten