half jaar australie

Hallo!

Ik wil volgend jaar naar Australie voor een half jaar.
Het is alleen zo groot dat ik niet precies weet waar ik heen wil, en of ik wil gaan werken of alleen maar ga reizen.
Is er iemand die ook zo lang is geweest of gaat?
tips zijn altijd welkom :slight_smile:

Groetjes Ilse

Hai Ilse,

wat een leuk idee. Ik loop zelf ook met het idee om volgend jaar voor ongeveer 4/5 maanden naar Australie te gaan. Ik ben me nu een beetje aan het lezen wat er allemaal te doen is en wat zoal de mogelijkheden zijn.
Ik ben wel van plan om dan een work&travel visum aan te vragen. Dit om toch eventueel te kunnen werken, mocht m’n geld erg snel gaan.
Verder heb ik ook nog het idee om daarvoor een maand door Thailand enzo te reizen en om daarna door te vliegen naar Australie.

Groetjes Naomi

Hoi Ilse,

Ik ben net afgestudeerd en ik ga vanaf oktober voor 3-6 maanden naar Australië gaan rondtrekken. Ik heb al mijn working holiday visa zodat ik kan werken. Ik zou beginnen in sydney (vrienden van mij wonen daar) en dan waarschijnlijk the great ocean road doen en misschien een stop-over in nieuw zeeland. Maar voor mij is de route eigenlijk eender, ik wil gewoon rondtrekken en leuke plekken doen.

Groetjes,
Floris
>>>

Hee,

Ik ben ook nog aan het zoeken waar ik mijn reis wil laten beginnen, en wat ik wil gaan doen. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk zien in die 6 maanden dat ik daar ben. Een paar jaar geleden ben ik met me ouders naar Perth gevlogen en met de auto naar Darwin gereden. Echt super gaaf!
Ik vind het wel erg spannend om het een soort van ‘alleen’ te doen

Nieuw-Zeeland lijkt mij ook super leuk!

Veel succes !

Hallo, jullie kunnen voor meer tips voor je reis eens kijken bij www.tips4oz.com
Dit is een Nederlandse verzamelpagina met alle tips voor jullie reis!

Groetjes!

Hee Floris,

Ik ga denk ik ook in Sydney beginnen:)
Maar erg gaaf ook als je naar Nieuw-Zeeland gaat! het is daar volgends mij hartstikke mooi!

Veel succes
Groetjes