Australië, Nieuw-Zeeland en eventueel andere landen over een half jaar?!

Hello all! Na wederom een gefaalde opleiding begint mijn droom van vroeger toch weer een beetje te knagen. Dus daarom heb ik besloten om full-time te gaan werken en elke cent opzij te zetten voor een rondreis naar Australië en Nieuw-Zeeland. Ik sta ook open voor andere landen. Ik heb nu echt geen geld whatsoever, dus voorlopig wil ik nog niet gaan, maar ik hoop aan het einde van het jaar een het ticket te boeken. Ik wil het liefst ergens in april, mei, juni gaan. Al realiseer ik me wel dat het dan geloof ik winter is in Australië, dus misschien kunnen we dan eerst door Azië reizen, voordat we vertrekken naar Australië. Anywhoooo, ik ben op zoek naar mensen die ook deze droom hebben :slight_smile: Ik ben zelf een gezellige 23-jarige dude die altijd wel zin heeft in een feestje :slight_smile: Ik hou er niet zo van om alles tot in de puntjes te plannen en een echt plan/route heb ik ook nog niet, dus alle tips zijn welkom! :smiley:

Soooooo, zijn er mensen met dezelfde plannen en die in dezelfde periode willen gaan?!

He KinaGrannis,

Ik wil graag volgend jaar (2015) graag een mooie reis maken. Van ± een half jaar. Ik kan pas vanaf april ong. Ik ook zoek nog iemand om die reis mee te maken. Australie en nieuw zeeland lijken mij heel vet. Er zijn nog heel veel meer dingen die mij leuk lijken. Mocht je nog iemand zoeken om hier mee over na te denken, ik ben man, 22 en zou graag heel veel spectaculaire dingen doen en zien. Ben wel echt een zomermens!:smiley: Winter is niet echt wat voor mij.

Mocht je het nog steeds van plan zijn te gaan doen dan hoor ik graag van je!

Gr. Ratava123