Hey,hey,
Ik vertek 21 sept 2009 naar Australie om er te reizen en te wwoof-en.
Dit wwoof-en lijkt me een geweldige ervaring omdat je dan het echte leven van de bevolking proeft
.(en het houdt de kosten een beetje in de hand).
Vanaf half dec 2009 vlieg ik vanuit Sydney naar New Zeeland om er vervolgens 3 maanden rond te reizen in zowel het noorder als het zuider-eiland.
Vanaf half maart 2010 ga ik dan weer terug naar Australie. (Perth is de planning).
Als iemand dezelfde ideeen heeft en miss. (een tijdje) samen wil reizen hoor ik het graag!!
:AUSTRALIA
Groeten Harold
Hallo Harold,
Ik vertrek 4 september naar Brisbane en wil ook heel graag gaan wwoofen in Australie, naast alle geweldige trips en uitstapjes die ik nog ga maken.
Het lijkt me super om bij de locale bevolking aan de slag te gaan en zo meer uit de vakantie te halen. Een leuke bijkomstigheid is natuurlijk dat je budget dan beperkt(er) blijft,.
Ik ben 29 jaar en heb ervoor gekozen om alleen te reizen om alle mogelijkheden van gezellige reisgenoten open te houden!
Wat zijn jou plannen verder qua activiteiten en te bezoeken plaatsen?
Mijn grove planning gaat als volgt:
Brisbane langs de kust naar boven tot Cape Tribulation.
vliegen naar Darwin, Kakadu NP
Via red centre naar Adelaide en dan langs de kust naar Melbourne, Sydney en weer terug in Brisbane. Ik ga 2 december weer terug naar Nederland.
Ik ben benieuwd naar jou plannen!
Groetjes Mariska
Hoi Mariska,
Leuk dat ik een berichtje van je krijg,ik heb eigenlijk niet echt een planning en wacht even af hoe het loopt met de wwoof-adressen kwa werkaanbod.
Ben me nog een beetje aan het orienteren en mijn visum-aanvraag (voor 1 jaar) loopt nog.
Lijkt me wel leuk om met je in contact te komen!.
Mijn mailadres is: [EMAIL=“haroldvanesch@live.nl”]haroldvanesch@live.nl
Groetjes Harold.