Ik zie zo weinig op je profiel. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik nog niet goed weet hoe er mee om te gaan??
Stuur me anders een mail:susanlaar@hotmail.com, of geef me de jouwe, dan vertel ik eerst iets meer over mezelf. Groetjes!
hey sorry je hebt helemaal gelijk!
hierbij mn oproep:
Hallo allemaal,
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Marloes Beemsterboer, 24 jaar en studente spw4.
Na het overlijden van mijn broertje 3 jr geleden, heb ik hem beloofd om mijn grootste wens waar te maken…
En dat is niet zomaar wat. Ik vlieg namelijk volgend jaar november naar Australië om daar drie weken te gaan duiken en begin december vlieg ik weer naar huis toe. Dus ben ik nu ook bezig om mijn Open Water Diver-brevet te halen via een PADI-cursus.
De reden dat ik hier een oproep plaats is het volgende: ik heb dezelfde spierziekte als mijn broertje, en ben daardoor rolstoelafhankelijk. Ook ben ik gebonden aan hulp daar ik me niet kan aan- en uitkleden om maar even wat te noemen.
Het liefst neem ik 3 of meer personen mee, zodat de zorg verdeeld kan worden. Of er jongens, meiden, mannen of vrouwen reageren maakt me niet uit.
Ik ben Angela, 19 jaar uit Alkmaar.
Graag wil ik ook rond september/oktober naar Australie!
Maar ook niet in mijn 1tje.
Mijn geplande reistijd is ook ongeveer 3 maanden.
Misschien kunnen we even contacten via de mail?
Je kan dan mailen naar: [EMAIL=“angelawendyfan@gmail.com”]angelawendyfan@gmail.com
Ik ben Laura en ben 23 jaar.
Ik zit ook met de plannen om rond oktober/november voor een aantal maanden naar Australie te gaan. Ik wil graag veel mooie dingen zien, beetje werken en lekker feesten. Tussen door lijkt het me ook leuk om naar Nieuw-Zeeland te gaan. Hebben jullie al een idee of je met een organisatie mee wil of gewoon een losse ticket wil boeken? Het lijkt mij iig wel leuk om in contact te komen met mensen die met dezelfde plannen zitten als ik… Mijn emailadres is [EMAIL=“laura_strik@hotmail.com”]laura_strik@hotmail.com.