Ik zie zo weinig op je profiel. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik nog niet goed weet hoe er mee om te gaan??
Stuur me anders een mail:susanlaar@hotmail.com, of geef me de jouwe, dan vertel ik eerst iets meer over mezelf. Groetjes!
hey sorry je hebt helemaal gelijk!
hierbij mn oproep:
Hallo allemaal,
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Marloes Beemsterboer, 24 jaar en studente spw4.
Na het overlijden van mijn broertje 3 jr geleden, heb ik hem beloofd om mijn grootste wens waar te maken…
En dat is niet zomaar wat. Ik vlieg namelijk volgend jaar november naar Australië om daar drie weken te gaan duiken en begin december vlieg ik weer naar huis toe. Dus ben ik nu ook bezig om mijn Open Water Diver-brevet te halen via een PADI-cursus.
De reden dat ik hier een oproep plaats is het volgende: ik heb dezelfde spierziekte als mijn broertje, en ben daardoor rolstoelafhankelijk. Ook ben ik gebonden aan hulp daar ik me niet kan aan- en uitkleden om maar even wat te noemen.
Het liefst neem ik 3 of meer personen mee, zodat de zorg verdeeld kan worden. Of er jongens, meiden, mannen of vrouwen reageren maakt me niet uit.
Ik ben Angela, 19 jaar uit Alkmaar.
Graag wil ik ook rond september/oktober naar Australie!
Maar ook niet in mijn 1tje.
Mijn geplande reistijd is ook ongeveer 3 maanden.
Misschien kunnen we even contacten via de mail?
Je kan dan mailen naar: [EMAIL=“angelawendyfan@gmail.com”]angelawendyfan@gmail.com
Ik ben Laura en ben 23 jaar.
Ik zit ook met de plannen om rond oktober/november voor een aantal maanden naar Australie te gaan. Ik wil graag veel mooie dingen zien, beetje werken en lekker feesten. Tussen door lijkt het me ook leuk om naar Nieuw-Zeeland te gaan. Hebben jullie al een idee of je met een organisatie mee wil of gewoon een losse ticket wil boeken? Het lijkt mij iig wel leuk om in contact te komen met mensen die met dezelfde plannen zitten als ik… Mijn emailadres is [EMAIL=“laura_strik@hotmail.com”]laura_strik@hotmail.com.
Ik ga waarschijnlijk in de 3e of 4e week naar Australie! Heb akkoord gekregen van mijn baas:) Als iemand met me mee wil reizen voor ongeveer 3 maanden, dan hoor ik het HEEEL graag! [EMAIL=“susanlaar@hotmail.com”]susanlaar@hotmail.com Groetjes!
Hoi Susan,
Ik wil ook heeel graag naar Australie vertrekken in de periode. Ik ben ook nog druk op zoek naar een gezellige reisgenote(n). Ik heb me ook nog helemaal niet verdiept in wat ik wil zien en doen en lijkt me leuk om samen uit te pluizen.
Verder heb ik ook nog niet zo’n verre lange reis gemaakt en het lijkt me helemaal super om dit gezellig uit te vogelen met iemand.
Ik wil ook zoveel mogelijk zien en doen, mensen ontmoeten en een super leuke tijd hebben. Dus werken hoeft van mij niet.
Ik ben 24 jaar en kom uit Drachten. Het lijkt me erg leuk wat van je te horen. Misschien is het ook leuk om met een klein groepje te gaan?!
Groetjes Nynke
Wat goed dat je die droom gaat waarmaken!! Heb je al mensen gevonden die met je mee kunnen? Ik heb mijn ticket geboekt! Waar ga je precies naar toe? Wie weet is het te combineren met mijn reis. Groetjes!
Leuk om te lezen dat er zoveel mensen zijn met avontuurlijke plannen. Ook ik ga in september naar Australie! Ik ben 28 jaar en woon in Friesland…en kan 3 maanden onbetaald verlof krijgen om naar Australie te gaan. Ik vertek 15 september, niet zoals de meeste mensen naar Sydney, maar naar Cairns. Ik heb voor een bepaalde route gekozen om het weer. Ik reis met het mooie weer mee;). Van Cairns wil ik via de oostkust naar brisbane, sydney, melbourne, adelaide, outback (alice springs) en dan met een binnenlandse vlucht naar Perth. En vanuit Perth vertrek ik 14 december weer richting Amsterdam. Ik ga helemaal alleen die kant op…dus ben erg benieuwd wie er nog meer plannen heeft om half september te vertrekken naar Cairns !!
Ik wil het lieftste ook in Cairns beginnen, om met mooi weer het rif te kunnen zien (duiken) en de white sundays te bezoeken. Ik ben ook van plan rond half/eind september te vetrekken. Alleen lijkt het me leuker om met andere mensen te starten. Ik ben 23 jaar en woon in de stad Groningen. Mijn plan is om met oud en nieuw in Sydney te zijn.
ik vertrek naar plan 7 september naar Melbourne voor 3 maanden, ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten. Heb je al een ticket of specifieke plannen? groetjes
Ik vlieg 6 oktober naar Sydney en 5 januari vlieg ik weer naar Nederland. In deze tijd wil ik graag de omgeving van Sydney, Canberra (Snowy Mountains), Melbourne (Great Ocean Road) en Adelaide (Kangaroo Island) verkennen. Misschien zijn er nog andere mensen die dit willen?
Mij email is jtil@xs4all.nl
Jouw aanbod klinkt goed moet ik zeggen. Wat moet je voor je werk dan in Australie doen? En hebben er al anderen gereageerd?
Marloes, heb je ondertussen al mensen gevonden? Mij zou het heel leuk lijken om met jou mee te gaan en daarna weer verder te gaan.
Ik heb zojuist hele spontane ideeen gekregen om opeens naar Australie te gaan. Ik zou daar willen reizen en werken voor ongeveer een jaar. En vertrekken wil ik dan rond september/oktober.