3 maanden Australië

Ik zit eraan te denken om 3 maanden naar Australië te gaan. Wanneer precies weet ik nog niet, in elk geval tussen januari 2009 en juni 2009. Ik heb ook nog geen definitieve beslissing gemaakt, ik ben me nog aan het oriënteren en dergelijke. Deze reis wil ik sowieso niet alleen gaan maken. Ik wilde graag weten of er nog meer meiden zijn die eraan denken om zo’n reis te gaan maken en die wel zin hebben om samen te gaan. Ik ben een 21-jarige meid uit het noorden van het land. Ik studeer momenteel, maar weet nog niet of ik in september verder ga studeren of dat ik het een jaartje uitstel. Ik ben een onervaren reiziger, dus heb zoiets nog niet eerder ondernomen. Heb je eventueel ook interesse, laat van je horen!
Groetjes, Jasmijn

Hey Jasmijn,

Ik ben Sara, 29 en van België (Antwerpen). ik was van plan in januari 2009 te vertrekken voor 3 maanden. Ik wil graag eerst een tijdje in Australië verblijven en beetje werken, dan naar Nieuw Zeeland en eindigen met 2 weekjes vakantie in Fiji. Ik heb geen reispartner dus alle gezelschap is uiteraard welkom. Laat maar weten als we dezelfde reisinteresses blijken te hebben…

groetjes

Sara
[EMAIL=“saraboe@hotmail.com”]saraboe@hotmail.com

Hoi Jasmijn…

Ik dacht er net als jou aan om tussen die periode naar australie te gaan. Ik ben zelf 19 en kom uit het midden van het land. Eind januari ben ik klaar met m’n studie en wil in september 2009 weer een nieuwe gaan volgens maar in die tussen tijd leek het me leuk om voor een aantal maanden naar australie te gaan, geen half jaar dat lijkt me iets te lang maar 2 a 3 maanden zou een mooie tijd zijn. Ook ik heb nog nooit eerder zo’n grote reis gemaakt en wil dat ook zeker niet alleen doen, maar om iemand in je naaste omgeving te vinden die het zelfde zou willen is best lastig. Vandaar dat ik wat aan het rondkijken was en je oproepje zag. Laat maar weten of je inmiddels al plannen hebt of het van de baan hebt geschoven.

Groetjes,
Stephanie

Heey naamgenootje!