In september / oktober 2009 3 maanden naar Australie!

@ Travelgirl: ik vlieg op 7 september met een groepsvlucht met A.B. naar Sydney. Na een paar gezamelijk dagen heb ik een vlucht naar Cairns geboekt. Dit zal ook ergens rond de 15e zijn. (weet het even niet meer precies) Ik wil ook 2-3 mnd reizen: in ieder geval via de oostkust naar Adeleide en het liefst ook nog een stukje binnenland.
(ik ben trouwens 22 jaar en kom uit Nijmegen :slight_smile: )

Hallo allemaal!!

Ik vertrek volgende week woensdag al : 8 september!

Ik reis samen met een reisgenootje, inmiddels een vriendin geworden, en wij starten onze reis in Darwin, vanuit daar reizen we naar Alice Springs, dan naar de Westkust, Adelaide en Melbourne. Rond november vliegen we naar Cairns om vanuit daar naar sydney te reizen zodat we daar Kerst & Oud/Nieuw te vieren!

Lijkt me gezellig om mensen te ontmoeten!!

Groetjes Amber

Hoi travelgirl (en de rest),
Wat een goede plannen, ik zie net dat jij ongeveer dezelde route gaat doen als ik, alleen start ik 30 September in Cairns. Mijn naam is Noortje, ben 28 en kom uit Leiden. Ik ben ook van plan om vanuit Cairns langs de kust richting het zuiden te trekken en het lijkt me leuk mensen te ontmoeten met dezelfde plannen! Dus als je eind september nog in de buurt van Cairns rondhangt laat het me weten, je kan me altijd mailen: [EMAIL=ā€œnoortjeoudhuis@hotmail.comā€]noortjeoudhuis@hotmail.com.

Groetjes,
Noortje

Hallo allemaal!

Mochten jullie op het moment in Melbourne zijn: lijkt me leuk om een keer af te spreken! Ik blijf hier nog tot en met 24 oktober. Ben hier net een weekje en zou het gezellig vinden om wat meer mensen te leren kennen. Dus als jullie zin hebben om een drankje te doen in de stad, laat het me dan weten! Mijn e-mailadres is: judithtee@hotmail.com
Tot snel!

Judith