Ik (meisje, 29 jaar) ben van plan om begin juli voor een halfjaar naar Australie te vertrekken.
Uiteraard veel rondreizen, maar tussendoor ook werken.
Ik zou het gezellig vinden als er rond die tijd nog iemand die kant op gaat, zodat we misschien samen kunnen starten.
Het zou leuk zijn als je zo ongeveer mijn leeftijd hebt.
Hoi!
Ik (2 jaartjes jonger) ben van plan om eind juli te gaan omdat ik 23 juli pas klaar ben met school. Ik ga dan maar voor een maandje omdat ik niet langer vrij kan krijgen van mn werk.
Mocht je nu ook eind juli vertrekken en niet begin juli dan kunnen we wellicht samen starten de eerste dagen…
Groetjes,
Bianca
Hallo,
Ik vertrek 4 september naar Brisbane en blijf drie maanden rondreizen en werken via WWoof. Ik ben ook 29 jaar en zoek ook leeftijdsgenoten om samen iets mee te ondernemen daar. Misschien kunnen we mailen over mogelijke plannen. Ik start dan wel iets later, maar misschien kunnen we elkaar daar ergens onderweg treffen?
Groetjes Mariska
Hallo meiden,
Ook ik wil graag voor zo’n 2 a 3 maanden naar australie… Ik ben 26 jaar en vertrek het liefst rond juli-augustus… Mijn plan is langs de oostkust te trekken maar zoek nog een reisgenote. Bij deze dus!
Groeten,
Freya
Hoi Freya,
Ik heb je een mailtje gestuurd, ik word alleen de hele tijd eruit gegooid, dus geen idee of mijn mailtje aangekomen is haha.
Groetjes Linda