Vertrek september voor een jaar

Dag Avonturier,

IK ben Albert 29 jaar, heb besloten dat ik een jaar wil reizen, en feesten in Australie( helaas ook wat werken). Het is voor mij de eerste keer, maar vast niet de laatste keer. Ik denk dat het leuker en makkelijker is om met twee personen te reizen dan in je eentje.

Ik zat te denken om daar een auto te kopen, zo veel mogelijk dingen bekijken en doen, en vooral de cultuur oppikken, heb je zin en ben je ook alleen en wil je samen reizen ik hoor graag van je.

Groet Albert…

[EMAIL=“ah.koopman@tiscali.nl”]ah.koopman@tiscali.nl

hoi Albert
ik ben Petra 24 jaar en ik wou over een paar maanden ook naar Australie vertrekken.
ik ga eerst een paar weken op familie bezoek maar zoek nog wel een reismaatje voor daarna.
en het is inderdaad makkelijker om met zijn 2en te reizen dan alleen, vaak ook goedkoper als ik zo eens op het internet heb gekeken.
wel was ik van plan om redelijk wat te werken. om redelijk wat te kunnen feesten :smiley:

Hoi,

Ik ben Mariska, 29 jaar en ga ook in september naar Australië. Weet jij al welke dag je gaat vliegen? En waar kom je aan?
Ik ga met Cathay Pacific en kom aan op zondag 6 september in Brisbane.
Ik ga voor drie maanden en denk dat ik een rondje tegen de klok in ga over de oostelijke helft van Australie. Er ligt verder nog niets vast.
Ik ben benieuwd naar plaatsen en activiteiten die je gaat zien en doen. Wie weet komen de plannen een beetje overeen en kunnen we een deel samen reizen!
PS ik ben wel van plan om af en toe te gaan wwoofen.

Groetjes Mariska

hey albert,

Mijn naam is peter 25 jaar en wil al sinds een aantal maanden naar Australië. ik wil daar heen voor ongeveer een halfjaar tot een jaar en om het toch nog financieel haal baar te houden wil ik er zelf ook bij werken zoals fruitplukken e.d.

ook ik was van plan om een auto te kopen om lekker vrij te zijn en als je met meerdere mensen bent kun je de kosten van aanschaf auto ook nog delen, tenminste als je een reisgenoot hebt natuurlijk.

ik hou van lekker feesten maar ook van lekker niks doen.

ik zag dat jij in sept weg wilt ik denk zelf dat al te laat is met regelen van dingen e.d ik zat te denken over eind okt begin nov.

mijn email/msn = steenbergen_19@hotmail.com