australie september/oktober 2012

Hoi Jolien
Ik vertrek 18September, eerst paar dagen in Singapore en dan begin ik in Darwin…een vlucht naar alice springs en vandaar uit naar Adelaide…heb dan tot 8december om te reizen naar Cairns. Ik zit er ook aan te denken om de greyhound te doen en te overnachten in hostels;)

Groetjes Judith

Hoi Judith,
Klinkt als een leuk reisplan. Jammer dat het niet zo overeenkomt met de mijne, anders hadden we ergens af kunnen spreken.
Ik wens je veel plezier met je reis!

Groetjes,
Jolien

Hee allemaal, ik heb net de oostkust afgereisd en zal nu voor 4 maanden (t/m eind november 2012) in Sydney blijven. Mocht je vragen hebben of in Sydney zijn en je vervelen… let me know :slight_smile:

groeten Tim, 24 jr

Hoi Allemaal,

Ik haak hier ook maar even aan! Ik vertrek 1 september naar Sydney voor 1 jaar! Ik zoek ook nog een buddy! :slight_smile:

Ben 24 jaar en heb nog geen plannen. Misschien een auto kopen met iemand? Woont er iemand in Utrecht of omgeving?

Groetjes

(foutje)

Hoi Jolien! Zeker jammer dat jou planning net iets voor de mijne loopt! Voor jou ook heel erg veel plezier in Australie! Geniet ervan!

Groetjes Judith

Hoi!

Ik vertrek 25 sept naar Sydney, wanneer zijn jullie er nu precies? :slight_smile:

Groetjes,

Melissa

Hoi Melissa,

Ook ik vertrek 25 september naar Sydney :slight_smile: Met de organisatie Australian Backpackers. Jij ook?

Groetjes Marleen.

Heej Marleen!

Nee dat niet… ik vond dat een beetje te duur x) ik ga gewoon zelf :wink:
Maar misschien hebben we dezelfde vlucht!? ik vertrek om 20.55 !

Alsnog kunnen we wel meeten in Sydney als je het leuk lijkt! :slight_smile:
Maar denk dat jij sowieso wel genoeg mensen leert kennen met die groep waarmee je gaat :wink:

Groetjes!

He hai,

Ik vertrek om 13.30 uur. Vlieg je ook via Hong Kong?
Heb je ook facebook? Dan kunnen we daar verder praten. Werkt wat makkelijker vind je niet?

Groetjes Marleen.

Ik stuur je even prive een berichtje :wink: