Reisgenoot gezocht zomer 2009

Hallo allemaal,
Ik wil in de maanden juli en augustus 2009 gaan backpacken in Australië. Ik heb nog geen hele concrete plannen, maar het idee is minimaal vier en maximaal zes weken backpacken, waarschijnlijk vanaf Melbourne/Sydney naar het noorden langs de kust. Zijn er nog meer mensen die rond die tijd die kant op gaan? Dan kunnen we misschien (een stuk) samen reizen!
Dan wat over mij: ik ben een meisje van 22 (dan 23) en zit in het laatste jaar van m’n bachelor. Ik heb twee zomers geleden geInterraild in Italië, maar verder heb ik nog weinig backpackervaring.
Groetjes!

Hey,
Ik wou rond die tijd ook een paar maanden door australie trekken. Heb je ondertussen al een reisgenoot gevonden, anders kunnen we misschien samen reizen. Zelf heb ik geen backpackingervaring, maar ik heb wel mijn plan leren trekken in het buitenland. Ik heb al het een en anders opgezocht over manier van rondreizen. Maar nog helemaal niks concreets.
Zelf ben ik dan ook 23 uit Hasselt (België) en net afgestuurd. Dus tijd om eens iets van de wereld te zien. Alleen zou ik het eerlijk gezegd niet willen doen, maar in mijn eigen omgeving is er niemand die dit wilt doen.
Als je het nog ziet zitten om te gaan, wil ik dus wel mee.
Groeten,
Christa

Ga ook -rond Oktober- voor een jaar naar Australie.
Weet nog niet precies wat voor route ik ga volgen. Dat zie ik wel als ik eenmaal in Australie ben.

Ik ben trouwens Joe, 26, uit Utrecht.