Australie augustus 2009

Hoi Allemaal,

Ik ben Anouk, 23 jaar en heb ontzettend veel zin om het avontuur weer op te zoeken. Daarom wil ik in augustus naar Australie vertrekken. Het liefst vlieg ik op Perth om eerst de westkust te gaan doen (auto/camper/bus…).
Het lijkt me leuk dit samen met iemand te gaan doen.

Ik ben erg avontuurlijk ingesteld en voor bijna alles in. Ik ben sociaal, houd van activiteit, avontuur, feest, zon, strand…Oftewel Australie is perfect!!
Naar ong.een half jaar Australie (travel+werken), wil ik doorreizen naar Nieuw-Zeeland en Azie (Thailand, Laos, Cambodja).

Ben je ook opzoek naar een reisgenoot en lijkt je dit allemaal wel iets, stuur me dan een berichtje op [EMAIL=“anoukmpeters@live.nl”]anoukmpeters@live.nl.

Groetjes,
Anouk

Hoi Anouk,
Ik ben van plan om in september te vertrekken.
Jouw plan lijkt me erg leuk om ook die andere landen aan te doen.
Ben je van plan om ook te werken of niet?

Groetjes Priscilla

Hoii,
Ik wil ook graag tussen sept en dec ongeveer naar Australie. Mijn eerder reisgenootje die ik via internet had gevonden heeft het laten afweten maar wil daarom mijn plannen niet laten varen.
Ik heb me er al helemaal op ingesteld en wil nu weg ook!! :smiley:
Ik heb nog geen concrete plannen maar zou graag langs de oostkust willen reizen evt als het om de tijd kan naar nieuwzeeland. In januari zou ik dan naar thailand vliegen waar ook een vriendin van mij komt. Verder sta ik nog voor alles open.
Heb zin in een gezellige tijd, nieuwe mensen ontmoeten en veel zien. Ik ben 24 jaar.
Groetjes Nynke