reisgenoot zomer 2012

Hallo,

Denk er al een hele tijd aan om een rondreis te maken in Australië. Tijdens mijn studies is het er nooit van gekomen, erna ook niet aangezien ik onmiddellijk werk vond, maar nu wil ik er echt werk van maken.

Aangezien ik in het onderwijs werk heb ik gedurende de maanden juli en augustus vakantie. Ideaal om dus naar Australië te trekken.

Echter krijg ik niemand in mijn vriendenkring zover. Ofwel hebben ze niet zoveel verlof, of ze studeren nog, of ze hebben het geld niet. Vandaar mijn oproep :slight_smile:

Zelf ben ik 22, vrouw en woonachtig in België. Zou liefst een vrouwelijke reisgenoot vinden en rond mijn leeftijd.

Echte plannen van wat te zien, hoe of wat heb ik nog niet. Ik sta nog voor alles open.

Interesse? Laat hier gerust iets achter :wink:

Hoii Femke !

Wat een leuk idee ! Het lijkt mij ook heel gaaf om zoiets te doen, ik heb laatst ook een berichtje op het forum geplaatst. Het lijkt mij erg leuk om eerst een week of 2 weken sydney en omstreken te verkennen en vervolgens een cursus op een boerderij te doen, met paardrijden etc.
ik ben zelf ook 22 jaar ( word in Juni 23 ) en werk in de kinderopvang.
Misschien lijkt het je leuk om zoiets te doen ? Ik ben erg benieuwd naar je reactie !

Groetjes Tamara

Hoi hoi!
Ik zit momenteel al in Sydney waar ik 5 maanden als Au pair heb gewerkt, ik vertrek rond 21,22,23 Augustus om de oostkust te verkennen.
Dit wil ik gaan doen in 2 weken om uiteindelijk in Cairns uit te komen.
Ik zoek nog iemand om samen mee een auto/camper te delen voor deze twee weken. Ik ben erg low budget ingesteld en wil ook de dure activiteiten skippen. Zoals skydiven/raften omdat ik dit al vaker heb gedaan. Als je interesse hebt, ik ben bereikbaar op mijn aussie nr: +61452445013
Wanneer je smst, geef ik mijn e-mailadres door om makkelijker te communiceren.
Groeten,
Judith