Gezocht: Reisgenoot australie eind Juli 2012

Hey there,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) voor eind Juli. Het plan is om op Brisbane te landen, hier te leren surfen en vervolgens omhoog te reizen richting Townsville. Ik ben erg avontuurlijk ingesteld en zou het liefst met een auto en een tentje op pad gaan. Helaas is dit alleen erg prijzig dus hoop ik op deze manier de kosten te kunnen splitten. Ik hou van het strand maar ben tevens iemand die wat van het land wil zien en houdt van actie! Hiermee doel ik op raften, duiken, skydiven, cliff diven enz.

Ik ben een sociaal persoon en ontmoet graag nieuwe mensen. In voorgaande reizen ben ik onderweg met verschillende mensen op pad gegaan die ik onderweg ben tegen gekomen. Als je opzoek bent naar iemand om je reis in de zelfde periode mee te starten is het ook prima.

In september volg ik voor mijn opleiding een minor in Bali. Ik moet hier uiterlijk 31 augustus zijn dus hier houdt Australië op voor mij…

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen, stuur gerust een berichtje!

Graag hoor ik van je…

Groetjes, Leon (leeftijd 24jr.)

Hoi Leon!

Heb je al een reisgenootje gevonden? Ik zit er zelf aan te denken om in juli/augustus naar Australië te gaan. Mijn plan is ook om langs de oostkust te reizen.
Zelf ben ik sociaal, spontaan en avontuurlijk. Oh en ik ben 19 jaar en vrouw.

Ik hoor graag wat van je!

Groetjes Lara

Hoi Leon,
Momenteel zit ik in Sydney en ben van plan om rond 24Juli (misschien een paar dagen eerder) de oostkust in 2 weken te gaan bereizen. Wat op mijn lijstje staat om te doen is whitsundays, byron bay/Nimbin, Mission beach/bingin bay (hier kan je raften/skydiven) en Cairns. Verder sta ik open voor andere dingen als het past in de 2 weken. Tentje klinkt helemaal perfect, lekker low budget!
Ik zelf ga niet de duurdere dingen doen zoals skydiven, omdat ik dit al meerdere keren gedaan heb. Maar in de omgeving van Mission beach zijn meerdere dingen te doen.
Als het goed klinkt, je kan me bereiken op mijn Aussie nr: +61452445013 Wanneer je smst geef ik mijn e-mail door om makkelijker te communiceren.
Groeten,
Judith