Australië in september 2013

Hoihoi, ik ben Malika, 23 jaar oud en ben op zoek naar een gezellige reisgenoot voor Australië. Ik ben van plan begin september weg te gaan en 9 maanden daar te blijven tot ongeveer (half) mei 2014. Ik zou het vooral leuk vinden om de eerste weken samen te reizen maar als het klikt is langer ook altijd gezellig :slight_smile: Ik heb nog geen route bedacht maar heb wel al wat plannen met wat ik wil doen en zien. Skydiven, duiken, veel de natuur in en vooral lol maken! Lijkt het je wat om samen te reizen, let me know! :slight_smile:

1 like

Hoi Malika,

Ik vertrek 30 September naar Australië voor 7 weken en ik zou het ook leuk vinden mij reis samen met iemand op te starten. Super gaaf dat je 9 maanden naar Australië gaat!! Mijn reis duurt in totaal ook 9 maanden, maar daarin ga ik ook naar Nieuw-Zeeland en Zuid Azië. Ik ga binnenkort mijn vliegticket boeken. Zin om een keer af te spreken? Lijkt me leuk om het over onze plannen te hebben.

Groetjes Zoë

Hoi Zoë,

Wat leuk dat je daarnaast ook naar Nieuw-Zeeland en Zuid Azië gaat! Over Nieuw-Zeeland heb ik ook nog nagedacht. Ga je eerst naar Australië of eerst 1 van de andere landen?? Het lijkt me leuk om wat plannen/ideeën uit te wisselen :slight_smile:
Ik stuur je even een privé berichtje met daarin mijn email adres, is wat handiger mailen :slight_smile:

Groetjes Malika

Hey!
Ik ga rond september/oktober ook naar Australie. Ik wil minimaal 4 maanden (minimaal 4 maar liefst meer, afhankelijk van hoelang mijn portomonnee het volhoudt :wink:) in australie doorbrengen/reizen. Ik wil tijdens de reis misschien ook nog wat werken. Er zijn een aantal dingen die ik wil doen/zien, maar heb nog geen vaste plannen. Het lijkt me inderdaad wel leuker om (gedeeltelijk) samen met iemand te reizen. Misschien kunnen we wat ideeen uitwisselen.
Groetjes!

Hoi allemaal,

Ik heb ook het plan om in september naar Australië te gaan voor een aantal maanden, daarna ook nog nieuw Zeeland en daarna in Azië om mijn 6 maandse trip af te sluiten. Liever doe ik dit niet alleen dus zoek ik een reisgenoot om dit te samen te doen of gedeeltelijk. Lijkt me leuk om wat plannen uit te wisselen.

groetjes,

Hallo Allemaal!

11 september vertrek ik naar Australië. Ik zal wel een tussenstop maken in Dubai en daar een nachtje verblijven. Toevallig meer mensen die deze dag vertrekken? Ik verblijf 35 dagen in Australië en ga daarna een maand naar Nieuw-Zeeland om vervolgens naar Thailand te gaan.

Groetjes Jasmijn

Hoi Jasmijn,

Ik vertrek 8 september naar Australië.
Waar begin jij in Australië??

Groetjes Malika

Hallo Malika,

Ik vertrek de 11e, dan ga ik een dagje+nachtje naar Dubai.
Dan vlieg ik de 13e door naar Sydney, daar blijf ik twee nachten ga vervolgens met een binnenlandse vlucht naar Cairns.
Vanuit hier heb ik 30 dagen om terug te zakken naar Syndey.
En jij?:slight_smile:

Groetjes Jasmijn

Hoi Jasmijn,

Klinkt leuk!
Hoe lang ben je van plan daarna te blijven in Nieuw-Zeeland en Thailand?
Ik begin in Sydney en heb daarna 9 maanden de tijd om heen te gaan waar ik wil haha :stuck_out_tongue:
Zit nog een beetje te kijken welke route het handigst is met de dingen die ik wil zien en doen. Best lastig vind ik het.
Maar ik heb er al onwijs veel zin in, komt steeds dichterbij! :slight_smile:

Groetjes Malika