Ik wil ook eind september weg gaan, en ik ga ook het maxiamale weg een jaar. Ben benieuwd wat je plannen zijn, ik heb zoiets van de Regular dingen bekijken, en dan zien we wel.
Wij zijn ook al enige tijd van plan om een reis naar australie te maken.
We hebben al menig website en reisbureaus bezocht.
Daarom is het fijn om te zien dat meer mensen met hetzelfde idee zitten.
Wellicht kun we elkaar helpen met de vragen waar we mee zitten.
he,
Wij zijn van plan om met 3 vrienden naar australie te gaan rond januari 2010.
We zijn al enkele tijd bezig met de voorbereidingen.
Zoals veel mensen lopen we tegen veel dingen aan.
Daarom lijkt het ons nuttig om ideeen te wisselen en misschien met meer mensen mee te reizen.
wat een boel mensen die richting Australie willen.
Ik ga zelf ook, ergens begin oktober. Ik probeer net als iedereen wat mensen bij elkaar te krijgen om wellicht een stuk samen te reizen.
Op dit moment heb ik contact met twee anderen die ook in die tijd die kant op gaan. Het lijkt ons wel gezellig om bijv. een groepje van 4 tot 6 bij elkaar te krijgen. We gaan allemaal in eerste instantie naar Australie, en allemaal plannnen voor N. Zeeland en Azie.
Iemand interesse? Reageer dan even!
Groeten Pieter.
Wat een reacties allemaal!! Superleuk om te lezen dat zoveel mensen dezelfde plannen hebben.
Ik wil ook graag rond september/oktober gaan en echt voor de combi werken/reizen gaan. Hoelang weet ik niet precies, ook een beetje afhankelijk hoe het daar allemaal gaat.
Het lijkt me leuk om met een aantal van jullie in contact te komen. Ik ben een jonge meid van 25 en erg avontuurlijk en sportief ingesteld. Wil nieuwe mensen leren kennen en vooral heel veel genieten en nieuwe dingen ontdekken.
Mail me als het je wat lijkt. Mijn email is manita@schwillens.nl