Mijn doel voor 2011 is om Kerst e/o Oud&Nieuw in Australie (bijv. Sydney) te vieren, dat moet geweldig zijn!
En voor die reis ben ik op zoek naar jou (m/v, 30-42 jr, niet rokend), een leuke reisgenoot die houdt van steden, mensen ontmoeten, natuur, sportief, cultuur, lekker eten en ook af en toe uitgaan. De volgende dag weer vroeg op , er is zoveel moois te ontdekken! Mooie momenten beleven en delen met elkaar.
Ik zal mezelf even introduceren, ik ben Emily, 35, werk als P&O-er en uiteraard dol op reizen. Wat ik in gedachten heb is 4 tot max. 6 wkn. Ben geen backpacker maar t liefst een paar locaties als uitvalsbasis. Niet te basic maar een paar nachten kamperen is ook prima. Luieren doen we wel op Fiji:zon02:, want daar wil ik ook erg graag heen.
De exacte reisroute staat nog niet vast en ben ook benieuwd naar jouw wensen en ideeen daarover. Stuur me een mailtje (emily77@vodafone.nl) en wat mij betreft spreken we snel af om elkaar te leren kennen. De voorbereidingen voor een reis zijn natuurlijk ook al fantastisch!
Let wel; je moet wel echt willen, het kan natuurlijk dat het niet klikt tussen ons, maar we moeten elkaar wel leren kennen. En daar moet je tijd en energie in steken, als je dat doet ben ik ervan overtuigd dat het een onvergetelijke ervaring wordt. Ben benieuwd naar je bericht.
gaaf dat je wilt gaan rondreizen, ik heb deze plannen ook.
Ik wil in september 2011 naar Australië om daar eerst voor 12 weken een Cambridge Engels te leren en dan vervolgens in Sydney oud&nieuw te vieren en dan voor een aantal maanden rond te gaan reizen door Australië en Nieuw-Zeeland, voor deze periode zoek ik net als jij een reismaatje
Mijn plan is om te overnachten in hostels en mogelijk camperen en misschien met mensen die een tegenkom een camper te huren. Ik wil mn dingen zien en doen en lekker genieten
Ik ben overal voor in, leuke excursie, maar houd ook zeker van kijken naar een zonsondergang, lekker eten in een goed restaurant en noem maar op.
Ik ben 25 jaar en ben afgestudeerd dietiste, na 3 jaar werken nog een master opleiding gezondheidswetenschappen begonnen en dat hoop ik in voor de zomer af te ronden. Dan even er lekker tussen uit en er hopelijk ook achter komen wat ik verder in mijn leven wil, maar dat is niet mijn doel van mijn rondreis, ik wil graag gewoon nu het nog kan lekker weg en wat zien van de wereld. Eventueel dat ik na Australie en Nieuw-Zeeland nog naar China of Azie ga, dat lijkt me ook super om een keer te zien.
Mocht je interesse hebben om samen te reizen, hoor ik het graag.
En ik sta er zeker voor open je eerst wat beter te leren kennen.
Dat klinkt ook goed, jouw plannen! Leuk! Ik heb zelf ook mn Cambridge gehaald maar dan in Engeland. En met de camper op pad moet ook echt fantastisch zijn (ik heb de scene voor me uit de film Komt een vrouw bij de dokter maar leg ik nog wel een keertje uit).
Neem je even contact met me op via emily77@vodafone.nl?
M’n reisplan sluit eerder aan bij dat van Marita (= backpackend rondtrekken), vertrekdatum eerder bij die van onze viervoeter (= ik kan vanaf mid/eind december tot eind februari). Mochten er dus wat evoluties zijn in die zin, laat evt maar horen