2012 Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand

Hallo daar,
Ik ben Lonneke 24 jaar en wil volgend jaar voor 6 tot 9 maanden gaan reizen. Ik weet nog niet precies wat ik wil, maar Australie, Nieuw-Zeeland en Thailand is mij aangeraden.
Ik ben geen persoon om dag in dag uit alleen te zijn en zoek dan ook een reisgenootje voor iig het begin.
Wil jij ook een tijdje weg, dan lijkt het me leuk om verder met je in contact te komen.
Groetjes Lonneke

Hoi Lonneke,

Ik ben alle berichtjes aan het lezen op dit forum (en sommige ook aan het beantwoorden) en kwam ook de jouwe tegen… Dus bij deze een berichtje terug!

Heb je al een idee van wat je precies wilt? Wanneer je precies weg wil, hoe je wil gaan reizen?
Ik denk er aan om in Januari 2012 weg te gaan voor een maand of 5… Eerst naar Australie, dan naar Nieuw-Zeeland en het liefst nog een paar mooie landen in Zuid Oost Azie. Ik overweeg de Aussielines en kiwilines, maar met een leuke reisgenoot/reisgezelschap lijkt me een camper of auto huren ook heel gaaf!

Ben benieuwd naar wat jij van plan was :slight_smile:

Groetjes, Anna

Hey,
Leuk dat je op mijn berichtje reageert. Helaas kan ik pas in juni/juli gaan reizen wegens een operatie aan mijn enkel en het herstel ervan.
Als jij dus echt in januari weg wil gaat het hem helaas niet worden om samen te reizen.
Groetjes Lonneke

Hoi Lonneke,

Ik zie dat je op zoek bent naar een reismaatje vanaf juni/Juli 2012.
Zelf ben ik hier ook naar op zoek en wil ook echt niet alleen gaan.
Ik moet nog 1 jaar studeren en dan wil ik een reis maken van een paar maanden.
Ik ben bijna 22 en kom uit Almere.
Waar woon jij?

Ik wil dan heel graag naar Tailand en omliggende landen.
Het lijkt me dan erg leuk om te backpacken.
Waar we uiteindelijk naar toe gaan en wat ons leuk zou lijken om te bekijken kunnen we uiteindelijk besluiten als we inderdaad samen gaan reizen.

Ik hoop wat van je te horen en ben benieuwd of je nog steeds opzoek bent.

Groetjes,

Jennifer Gaourie

Hey,
Wat leuk dat je reageert. Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje.
Ik woon in Hilversum, dus dat is best in de buurt. Een van mijn zussen woont in Almere-Buiten.
Zou jij ook naar Australie en Nieuw-Zeeland willen? En hoe lang zou jij willen gaan. Ik weet nog niet precies hoe lang ik wil. Maar zal denk ik tussen de 6 en 9 maanden zijn. Ik heb zelf een huis en dat moet ik ook zien te verhuren en als ik kandidaten heb moet ik dus ook even kijken voor hoe lang die het willen huren.
Het lijkt me leuk om verder kennis te maken.
Mijn mailadres is lonneke_timmer@hotmail.com

Groetjes