Hoi!
Ik ben Marlies en 21 jaar en ik wil heel graag november/december 2010 een reis maken! En dan het liefst naar Australie, Nieuw zeeland en misschien nog Thailand! Verder heb ik nog geen echte plannen!
Ik wil eigenlijk niet alleen op reis dus ik zoek een reisgenoot! Wil je ook rond die tijd weg en lijkt het je wat? Stuur dan even een berichtje!
Ik ben Annelies en wil volgend jaar als ik geslaagd ben ook een reis maken door China, Thailand, Laos én Australië (zo heb ik het tenminste een beetje in mijn hoofd). Ik ben dan 18 jaar en wil het liefst ook niet de hele tijd alleen zijn.
Heey!
Echte concrete plannen heb ik nog niet maar ik heb al wel wat in me hoofd net zo als jou!
Ik wil graag Thailand door reizen en naar een aantal eilandjes daar in de buurt bijv waar de film the beach is opgenomen, ik weet niet precies voor hoe lang. En dan door naar (oost) Australië voor een aantal maanden!
Laat me maar weten wat je er van vind!
Groetjes
Ik wou ongeveer rond november vertrekken en miss dan met de transsiberië express naar china en dan doortrekken naar Thailand en Laos en daarna naar Australië, waar ik ook wel graag even wil surfen! uiteindelijk ben ik dan zo’n 5 á 6 maanden weg.
zoiets had ik in mijn hoofd…