Vanaf januari 2011 3-6 mnd Thailand-Australie-NZ

Hallo daar!:dag:

Heb jij ook zin om er lekker tussenuit te gaan en de boel even de boel te laten? :)>>>

Mijn naam is Simone, 27 jaar jong en heb al jaren in mijn hoofd om voor een aantal maanden naar australie te vertrekken, misschien ook wat te werken, maar natuurlijk vooral om veel te gaan zien en nieuwe mensen te ontmoeten! Nu leek het mij een nog beter idee om dan eerst thailand aan te doen (+/- 3 weken).

Omdat veel vrienden/vriendinnen al bezig zijn met huisje/boompje/beestje of gewoon de interesse of het geld niet hebben voor deze reis dacht ik laat ik via deze weg eens kijken wie er met hetzelfde idee rondloopt en misschien zin heeft om de eerste stappen samen te gaan zetten :slight_smile:

Dus lijkt het je wat? :slight_smile: Let me know!:wereld:

Groetjes Simone

Hee Simone!

Mijn naam is Zoë, ik ben 18 jaar en net klaar met school. Ik wil ook erg graag gaan reizen. Het plan is om rond januari te vertrekken. Ik wil ook erg graag Australië en Nieuw Zeeland zien en eventueel ook een stukje Azië. Mijn vrienden beginnen momenteel met een studie of reizen een totaal andere kant op dus ook ik zoek een leuk reisgenootje. Dus mocht je nog op zoek zijn en heb je interesse om een deel of de gehele reis samen te doen dan laat het me even weten!

liefs, Zoë.

Hallo Simone en Zoë

Ik ben Jille (m) en ben 26 jaar. Ik ga ergens in januarie wel 2011 naar australie. mijn plan is om bij **Oz Experience **een bus pas te kopen. ook lijkt het me leuk om hier en daar te werken. ik ben erg avontuurlijk en sportief. mocht je verder nog wat willen weten laat het me weten en plannen maak je om te veranderen

Gr Jille

hallo zoe en jille!

Lijkt me heel leuk om samen met iemand te vertrekken, aankomen weekend ga ik naar een meeting van travel active, en volgend weekend naar die van australien backpackers. Gaan jullie toevallig ook? Of eventueel zin om ook te gaan?
Wil echt heel graag in januari te vertrekken. Reisplan is nog niet echt compleet, weet alleen dat ik zoiezo naar australie ga en hopelijk ook nog even thailand en NZ. Heb via australien backpacker verschillende busroutes gezien, hier mag je een half jaar over doen dus in en uitstappen wanneer je wilt :slight_smile:
mijn mailadres is [EMAIL=“svd2001@hotmail.com”]svd2001@hotmail.com.
Lijkt me leuk om verder wat over jullie plannen te horen! En let me know als jullie ook naar de bijeenkomsten gaan / willen, wie weet kunnen we dan eens meeten! Jille, start jij in NZ?

Groetjes Simone

hoi allemaal,

ik ben een 31 jarige vlaamse meid, die momenteel in melbourne woont en werkt. met een working holiday visa, dus kan hier slechts een jaar blijven.
tot eind december heb ik werk hier en kan ik enkel weekendjes in de buurt doen. maar nadien wil ik graag een langere reis in australie maken (ik kan hier blijven tot half juli). daarna is nieuw zeeland zeker ook nog een optie voor mij.
ha, ik wil gewoon zoveel mogelijk profiteren van de tijd die ik hier heb en dat ik weg ben uit europa.
met de zomer voor de deur hier, begint het toch wel te kriebelen om reisplannen te maken en hopelijk een paar reisgenoten te vinden. ik zit hier niet in het reismilieu, dus mensen om mij heen hier hebben allemaal jobs en wonen hier en hebben weinig mogelijkheden tot reizen of hebben hun deel van reizen door australie al gehad. ik hoop dus om hier op dit forum eventuele reisgenoten tegen te komen.

groetjes sara

Hallo allemaal,

Ik ben Angela en word in december 20 jaar. Omdat ik gestopt ben mijn HBO studie en niet meer kon instromen, lijkt het mij leuk om voor drie maanden lekker weg uit Europa te gaan. En wel richting het oosten! Ik heb nog nooit zo’n grote reis gemaakt en al helemaal niet alleen. Dus als iemand interesse heeft om samen te reizen? Of weet iemand een site voor alleen reizigers zoals mij, zodat ik toch met een groep kan reizen? Let me know! :slight_smile:

Groetjes, Angela

Hi allemaal!

Mijn naam is Ellen en ik ben 28 jaar.
Ook ik heb dezelfde plannen als jullie:-) Ik vertrek 7 december naar Thailand en 27 december vlieg ik dan naar Sydney om daar het nieuwe jaar te starten! Daarna wil ik een paar maanden rondreizen in Australië en ook NZ nog even aandoen. Tussendoor wil ik waarschijnlijk ook wel wat werken. Het lijkt mij erg gezellig om met samen met wat andere mensen te gaan of om in Australië te meeten! Als je interesse hebt let me know!
Mijn mailadres is [EMAIL=“ellenbijl1982@msn.com”]ellenbijl1982@msn.com

Groetjes Ellen

Hallo

Ik ben nog steeds van plan begin januari naar Australië te gaan Dus mocht je interesse hebben mijn email adres is jilleKok@xs4all.nl

Gr Jille

Hallo!

Ik vertrek 2 november ook naar Australië, ook alleen.
Ik ben 23 jaar, net SPH afgesutdeerd en al een paar jaar gewerkt in de jeugdzorg maar nu zin om even weg te zijn van NL :wink: ik ga alleen naar Australie maar het lijkt me ook leuk om een tijdje met iemand samen te gaan!
Mijn reisschema ziet er zo uit: (ongeveer)
3 nov Sydney Vanuit Sydney naar Perth Reizen
21 januari van uit Perth naar Christchurch
3 maart vanuit Auckland naar Fiji
12 maart vanuit Fiji naar Brisbane
17 mei vanuit Darwin naar Thailand.

Lijkt me leuk om wat van je te horen!
[EMAIL=“klariena@hotmail.com”]klariena@hotmail.com

Groetjes

Hoi meiden!

Ik vertrek 10 januari naar Sydney om ruim 5 weken te reizen en via Melbourne, Adelaide en Alice Springs naar Cairns te gaan. Vanuit daar weer naar A’dam op 15 februari.
Misschien zijn jullie ook (deeltjes) van plan of in dezelfde periode in een van de steden? Ik heb ook een ticket bij de Oz experience geboekt, net als Jille van plan is… Lijkt me erg leuk wat van jullie te horen.
Ik ben trouwens net 29, maar voel me jonger haha

Groetjes Mariska

Hoi Sara ben een vlaamse meid van 35 jaar en vanaf 27 Januari ben ik in Christchurch tot 15 Februari, moest je in die periode in de beurt zijn of komen laat maar ietje weten dan . Om ergens af te spreken.

Groetjes Sabine

Hey simone

Wat jij in je Oproep schrijft is precies wat mij op dit moment bezig houd sta/stond eigenlijk op een punt om een huis te kopen om in het huis je boompje beestje verhaal te stappen
Heb en had een goed de baan maar heb twee weken terug met pijn en moeite mijn ontslag genomen om dat ik er eerst nog eens lekker tussen uit wil ( mijn baas heeft gezegd dat ik er nog maar eens goed over na moest denken )

Ik weet eigenlijk ook niet precies wat te gaan doen maar zat te denken om de eerste week van januari richting Bangkok te gaan en van daar uit maar veder zien wie en wat ik tegen kom en of het ook zal bevallen

ontslag heb ik al geregeld maar ticket reisverzekering en visum moet ik nog doen

ik ben een man van 29 uit zeeland

thedeepblue