Reisgenoot gezocht voor zomer of najaar 2015: Sri Lanka, Indonesië, Maleisië of ergens anders

Hallo reizigers,

Deze zomer of najaar wil ik er graag weer op uit. Een week of vier op pad met rugzak, maar niet per se ultra-low budget. Ik ben 39 jaar, flexibel, postief ingesteld en altijd nieuwsgierig naar nieuwe plekken en culturen. Sri Lanka, Indonesië en Maleisië staan hoog op mijn lijstje, maar ook nog veel andere landen in Azië en Latijns Amerika. Ideeën zijn er dus genoeg, ik zoek alleen nog een reisgenoot om de plannen concreet te maken en natuurlijk om samen mee te reizen. Geslacht maakt niet uit. Zolang je maar enthousiast, gezellig en ook positief ingesteld bent. Stuur me gerust een berichtje als je jezelf hierin herkent en ook op zoek bent naar een reisgenoot.

Hoi Alexander,

Ik ben Mariël, 30 jaar en woon in Deurne. (nb)
Ik las je berichtje net en heb van de week zo ongeveer hetzelfde berichtje op deze site geplaatst.
Alleen iets concreter…ik zou graag eind Augustus begin September naar Sri Lanka willen voor 3 weken.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Mariël

Hoi Mariël,

Ik heb je oproep gevonden. Ziet er leuk uit en past wat mij betreft prima in mijn ideeën. En je afkeer van het slapen op een plank deel ik in elk geval met je. :slight_smile: Mijn ogen vallen nu dicht, maar ik stuur je morgen wel een persoonlijk berichtje. Ik ben benieuwd naar je concrete plannen!

Is helemaal prima!

Hi Alexandert,

Vietnam of Indonesie, maar ook de andere landen staan op mijn lijstje. Ik zoek iemand om van half juli tot half augustus mee op pad te gaan. Ik vind leuk andere culturen te ontdekken, even als cultuur en juist ook de of road kleine of grote verassingen op te zoeken. Een avond stappen vind ik ook leuk maar elke avond feesten is niet echt aan mij besteed.

Mocht je nog geen plannen hebben mogelijk leuk van gedachten te wisselen.