Reisgenootje gezocht Sri Lanka 2017 30+

Hi allen

En ineens weet ik het :slight_smile: ik wil naar Sri Lanka begin volgend jaar!

Misschien een beetje vroeg om al te zoeken naar een reisgenootje, maar je weet maar nooit of anderen met hetzelfde idee rondlopen.

Ik ben zelf 34, heb al wat landen gezien voornamelijk in Azië. Ook reizen gemaakt met andere reisgenootjes.

Het lijkt mij leuk om zo’n 2 weken in Sri lanka rond te reizen en een weekje de Malediven :slight_smile: geen Luxe resort maar ergens een guesthouse zoeken en dagtripjes maken naar snorkel plekken en misschien walvishaaien zoeken?

Ik hou van reizen met een low budget, relax reizen, niet te veeeeel musea :wink: haha een goede mix tussen cultuur, actie en relaxen

Stuur een berichtje als je met hetzelfde idee loopt :slight_smile:

Xx

Hi Travel882,

Het is nog ver vooruit maar ik loop met hetzelfde idee rond.

Ikzelf heb vorig jaar een half jaar in zuid oost Azie rondgetrokken.
Avontuur afgewisseld met cultuur en relaxen is voor mij de perfecte combi.

Inmiddels heb ik geleerd dat het verblijven en low budget accommodaties vaak de meest gezellige zijn. :slight_smile:

Even wat info over mezelf. Ik ben 31 jr, woon in Utrecht en hou van actieve dingen zoals volleyballen, klimmen, skeeleren maar ook van festivals, op stap met vrienden en ook van heerlijk relaxen op de bank.

Laat me weten of je het leuk vindt om een keer ideeën en ervaringen uit te wisselen…

Groetjess,
Carolien

Hoi Carolien en Traveller :slight_smile:
Vroeg beginnen is een goed idee, en over vakanties praten/plannen altijd leuk! Zoeken jullie enkel vrouwelijke reisgenoten? Wellicht als er meerdere mensen zijn, kunnen wij onze eigen shoestring route maken.

Ik ben 43, man, oorspronkelijk uit India en wonend in Utrecht, met hobbies van schilderen, gitaar spelen tot tennissen en Salsa dansen. Ben dol op reizen en verre (voor mij nieuwe) bestemmingen met een backpack spreken mij zeer aan. Hou van een mix van cultuur, rondreizen, chillen en lekker eten!

Groetjes, Raja

Hi raja,

persoonlijk zoek ik wel een vrouwelijke reisgenoot.

Gr

Hi Carolien , ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Gr Vera