Sri Lanka oktober 4 weken 25-35 jaar (+ Malediven)

Ik heb een Denied Boarding Ticket van Emirates gekregen (vanwege een overboekte vlucht naar Bangkok afgelopen jaar) waarmee ik naar elk land in Azië gratis kan vliegen en nu is mijn oog op Sri Lanka gevallen. Nog niks staat vast, maar wil hier op dit forum eerst even kijken of er wellicht mensen zijn die mijn reisgenootje willen zijn. Ik wil voornamelijk naar Sri Lanka om te surfen en te duiken, maar ook om de cultuur te beleven en de natuur te zien. Ik reis als backpacker op een budget, wil dus zo veel mogelijk met openbaar vervoer doen en in guesthouses/hostels/couchsurfen te slapen, maar af en toe wat luxe vind ik ook wel fijn :slight_smile: Kan zelfs nog een tripje naar de Malediven bij wat mij betreft.

Ik heb al best veel gereisd (oa. twee jaar in Australie gewoond, 8 maanden door ZO Azie gereisd, in Spanje en Amerika gewoond/gereisd en ook delen van Centraal Amerika en Afrika gezien) dus zou het wel leuk vinden om een wat ‘ervaren’ reisgenoot te hebben die ook in is voor avontuurlijke dingen zoals hiken, surfen, duiken, klimmen en misschien zelfs motor rijden (heb m’n motorrijbewijs).

Ik ben zelf een vrouw van 28 jaar uit Utrecht en zoek iemand (man/vrouw) tussen 25-35 jaar voor ongeveer 4 weken in oktober. Zoals gezegd staat nog niks vast voor mij (ik ben überhaupt onmogelijk met plannen haha), maar als er iemand is die precies dit zoekt, message me dan!

Hee! Nog op zoek naar een reismaatje? Ik zou graag naar Indonesië of filipijnen willen gaan, voor 3 weken in okt/nov. Ook ik heb al veel gezien en gewoond in buitenland. Maar ik hoor graag van je of je interesse hebt, dan kunnen we meer info uitwisselen :wink: x Mandy

Hee Mandy, sorry voor mijn late reactie! Ik was mijn inlog vergeten… :nadenken: Ik ben nog steeds op zoek ja, maar ik ben al in de Filipijnen en Indonesië geweest voor een maand en 6 weken. Staan die landen voor jou vast of zou je nog kunnen/willen veranderen? (ik kan ze overigens wel van harte aanbevelen!) X Yvette

Hai hai… Ik ben een reislustige dame van 32 en wil in oktober naar Sri Lanka of Indonesië twijfel nog… Jij al iemand gevonden en of zijn je plannen al wat concreter?

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

Hai Lin, ik heb al iemand gevonden ja maar we kunnen natuurlijk altijd een x afspreken :slight_smile: we gaan van 15 okt tot 11 nov en zijn ook nog aan het twijfelen tussen Indonesië en Sri Lanka vanwege het regenseizoen… Heb jij al meer concrete plannen?

Hai hai, mijn plannen zijn alles behalve concreet… Mijn reis gaat iig in oktober beginnen en waar ik ga beginnen weet ik nog niet… Sri Lanka leek mij de beste optie omdat ik nog door wil reizen naar Aus en NZ… Maar tja regenseizoen zit ik weer niet op te wachten… Lijkt me iig leuk om wat af te spreken en ben benieuwd wat jullie keuze gaat worden :slight_smile:

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app