Reisgenote zomervakantie Europa 2011

Hallo dames, ik ben een spontane meid van 31 jaar en ben op zoek naar een leuke reisgenote om aankomende zomer mee op vakantie te gaan.:zon02:
Wat ik voor ogen heb is o.a. zonnen/strand, hapje eten, terrasjes pakken, beetje shoppen en af en toe lekker dansen/uitgaan.

Spreekt dit jou aan? Laat dan een berichtje achter!

groetjes Ramona

hey jouw oproepje sprak me erg aan, ik wou eigenlijk dezelfde vakantie alleen krijg ik niemand mee hahaha

oh ja ik ben 29 jaar single en woon in tilburg

groetjes miranda

het dat lijkt me ook een leuke vakanti…
maar welke datum willen jullie gaan eigenlijk?
ik kom uit omgeving arnhem
ben 24 jaar

groetjes

Ik reageer ook even want ik ben ook op zoek naar gezellige meiden waarmee ik op vakantie kan gaan. Ben zelf 26 jaar en woonachtig in Gelderland. Hou zelf ook heel erg van een zon, zee, strand vakantie.

Groetjes

Hoi Damens,
Ik wil ook graag op vakantie en dacht aan ± 14 dagen dit kunnen we samen afspreken, ben 27 jaar oud, sociaal en wil graag nieuwe plaatsen, landen zien. Ik wil ook proberen goedkoop te boeken b.v. via transavia of andere goedkope sites.

Ik vind van alles leuk en ben niet moeilijk. B.v. winkels bekijken, architectuur, het natuur, lekker eten, aan het strand lekker zonnen en een wijntje drinken of biertje en lekker uitgaan en dansen.

Ik hoor graag van jullie :cheer: Zodat we samen gezellig op vakantie kunnen en een zeer mooie tijd door kunnen maken.

Ik heb je een berichtje terug gestuurd :slight_smile:

hoi hoi

ik zag je oproepje staan en ben wel geintresseerd. ik ben zelf 28 jaar… en stap, zon en winkel vakantie vind ik ook erg leuk!! lijkt het je leuk om meer te weten mail me dan op: patriciavdvelden@gmail.com

hopelijk zie ik snel een berichtje terug

groetjes patricia

Hoi ramona,

Ik heb het zelfde probleem. Wil heel graag op vakantie maar om alleen te gaan is ook saai.
Ik heb vrienden die kinderen hebben en die niet zomaar gaan. En mijn vriend durft niet te vliegen die houdt al helemaal van reizen.
Ik kom zelf uit amsterdam. Ik weet niet waar je naar toe wilt. Niemand heeft nog gereageert op mijn reactie.
Ik wil graag naar zuid spanje. Malaga. Marbella en torremolios. Dus als jij nog leuke meiden kent.

Meiden,

Dat klinkt allemaal erg gezellig!!! Ik schrijf me ook in voor deze reis! Ik heb vakantie vanaf 4 juli en zou graag 1 week gaan…

Ikhoor het graag!