Gezocht reisgenootjes zomer 2011

Hoi ik ben een meisje van 31 jaar en ik ben op zoek naar leuke vrouwelijke reisgenootjes om in de zomer van 2011 mee op vakantie te gaan.
Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur voor een land. Ik ben gek op zon, zee en strand. Ik lig dan ook het liefst elke dag op het strand.
's Avonds lekker uiteten, terrasje pakken en uitgaan (hoeft niet perse elke avond) dat zijn dingen waar ik van hou.

Denk je na het lezen van deze oproep klinkt goed…reageer dan op dit berichtje!
:zon02:

Hey Summergirl,

Zit vandaag voor het eerst op deze site dus geen idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat,maar ik zag je oproepje voorbij komen en dacht van hey eentje die geen grote wereldreis wil maken,maar gewoon lekker vakantie wil vieren!

Ik zal even korte beschrijving geven van wie ik ben,ik ben dus alma 33 jaar en woon in overijssel en aangezien iedereen in mijn omgeving zo’n beetje gesetteld is,ben ik dus ook op zoek naar een reisgenootje.

Ik zelf ben fan spanje,maar in principe maakt het me ook niet uit ergens anders te kijken net wat jij zegt als er maar zon zee en strand is vermaak ik me al prima!!

Mocht je nog niemand gevonden hebben en het lijkt het je leuk om met mij verder in contact te komen, laat het me dan weten en dan hoop ik je berichtje weer ergens terug te vinden 8 /…

Groetjes Alma

Hoi Alma, ik heb je even prive gemaild.

Hi,

Ik heb deze zomer ook zin om de zon op te zoeken en daar heerlijk van te genieten met een een lekker boek, cocktails en een dansje te wagen in een gezellige tent.

Ik ben 26 jaar en ik woon Houten.

Groetjes, namisa

ik heb jullie een prive berichtje gestuurd ik hoop dat ze aangekomen zijn!!

groetjes Alma

Hallo

Ik ben een jonge dame van 33 en kan me wel aansluiten bij jullie reisje :dag:
Ben van België en zie een reisje naar Turkije wel zitten…
Ik ben ook iemand die graag chilled overdag aan t strand, lekker zonnen en 's avonds na t avondeten lekker wandelen, een terrasje of eens goed uitgaan…
Laat maar iets weten…

Hey Alma ik denk dat het berichtje naar Namisa en mij niet is aangekomen. Wel jouw eerste bericht naar mij.

groetjes

hoi hoi,

Ik ben nienke en ben 25 jaar…Ben ook nog opzoek naar leuk reisgenootje voor een leuke vakantie.het maakt mij ook niet uit welk land het word als er maar leuke dingen te doen zijn.alleen spanje ben ik 1 keer geweest ooit is dat 18 was dat is mij flink tegen gevallen.Maar ja ik hoor je reactie nog wel.
zoals ik zie heb je al aardig clubje bij elkaar:D alleen maar gezellig

Groetjes nienke

Hey Nienke025, ik zag je andere oproep ook waarin je schreef dat je niet van strandvakanties houdt. Ik ben op zoek naar mensen die daar wel van houden, dus helaas. Succes met het vinden van een reisgenootje!

Hi,

Ik heb zojuist je oproep gelezen en ben net als jij opzoek naar een reisgenootje. Ik ben 35 jr en woonachtig in den haag. Ik vind ook heerlijk om lekker te relaxen op het strand en s avond gezellig een terrasje te zitten.

Mijn email adres is [EMAIL=“N.kaya@rechtspraak.nl”]N.kaya@rechtspraak.nl

Groetjes, Nayde

Hey Nayde

Ik heb ook nog geen reactie gehad op mijn oproep! Ben een jonge dame van 33 (van België) en zou graag een zon, zee en strandvakantie willen doen…
Lijkt het je wat, laat je maar iets weten…
Groetjes

Hoi hoi,

Ik heb vanmorgen op je email gereageerd, niet ontvangen??
Dus je bent woonachtig in Belgie. Dat is wel lastig met afspreken. Neem aan dat het wel belangrijk is, dat je elkaar een beetje leert kennen voordat je samen op vakantie gaat.

Groetjes,

Nayde

Hoihoi,

Ik heb ook wel zin om een weekje te relaxen aan het strand in het zonnetje, met een cocktail in mijn hand. Ik weet alleen niet hoe lang jullie in gedachten hadden om te gaan. Ik wil namelijk aan het eind van het jaar nog een keer langer op vakantie.
Ik ben 32 en kom uit Eindhoven.

groetjes Dorian

hoi ik ben een jongen van 27 jaar, ik hou ook van zon zee en strand en leuke dingen doen.
je mag me toevoegen [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl of is het alleen voor de dames

Hoi Dorian,

Leuk dat je reageerd !
Welke periode had je in gedachten om een weekje op vakantie te gaan?
Ik zit te denken aan mei, juni of juli.

Groet,

Nayde

Hoi,

Ik ben Petra en ook 31 jaar. Zon, zee, strand, lekker relaxen met een drankje. Paar winkeltjes op zijn tijd is ook leuk. Heerlijk op het terras hangen. Ik krijg al helemaal kriebels. Ik woon in Dordrecht en wil ook in juli (augustus kan ook)op vakantie. Het liefst naar Turkije. Altijd mooi weer. Zoek dus ook een gezellige vrouwelijke reisgenoot om een leuke vakantie mee te hebben.
Ik hoop daarom snel wat te horen. (petravanrhijn@hotmail.com)

Groetjes Petra

Hoi Hoi

Ik ben karlijn 29 jaar uit tilburg en las vandaag je oproepje hier op het forum. Ik ben werkzaam in het onderwijs dus heb van de zomer 6 weken vakantie. Aangezien veel vrienden en vriendinnen al gesetteld zijn lijkt het me erg gezellig om toch met een groepje meiden en of jongens natuurlijk, op vakantie te gaan. Ik houd net als jij van zon zee strand terrasje lekker uit eten en op zijn tijd een avondje stappen. Ik kan vanaf 17 juli tot uiterlijk 14 augustus op vakantie. Ik vroeg me af of je al concrete plannen had en met hoeveel mensen je wilt gaan?

Ik hoop wat terug te horen: :vak02:vak02::vak02:

groetjes Karlijn

Hoi Nayde!
Aan welke zonbestemming zat je te denken?
T lijkt me wel een leuk idee!
Gr. Ingrid

hoi summergirl, ik ben zelf ook druk zoekend na een reisgenootje… Ik zit alleen wel aan een beperkte data dat ik kan gaan, moest al vrij vragen voor mijn werk.

Ik ben 33jaar en kom uit Oss…>>>

Hoi Lijntjemeiers en reisgenoot0412 ik heb jullie even gemaild.