Gezocht reisgenootjes zomer 2011

Hoi Summer, goedemorgen… Ik las net dat je me gemaild had, maar ik zie nog niks in mijn in-box…

Groetjes herman

Lijntjemeiers ik heb je even een prive berichtje gestuurd…Ik hoop dat je reageert.

Hoi hoi,

Ik vroeg mij af of je al een reisgenootje hebt gevonden.
Je had mij een prive email gestuurd.
Mocht je eventueel nog zoekende zijn hoor ik het graag.

Mijn email adres is [EMAIL=“N.Kaya@rechtspraak.nl”]N.Kaya@rechtspraak.nl

Ik hoor het wel van je.

Groetjes,

Nayde

Hey summergirl!

Klinkt goed je oproep, en wat veel reacties!
Jouw vakantiewensen spreken mij ook aan, lekker relaxed, heerlijk naar strand, hapje eten, af en toe dansen/uitgaan… héérlijk!

Lijkt me leuk om van je te horen, ik geef je voor het gemak mijn emailadres; [EMAIL=“ramonacevaal@hotmail.com”]ramonacevaal@hotmail.com

Groetjes en tot horens!

Hoi zoek je nog een reisgenootje voor deze zomer of ben je al ‘voorzien’…? Ik heb ook een oproepje geplaatst dus als je wilt kun je die even lezen.

Groetjes nicole!

hoi ik ben jada,

uit amsterdam, ik heb me ook net ingeschreven… en zoek ook de zon op. maar ik wil naar spanje toe dus ik weet niet ongeveer wat jij wil.

mijn adres is lievemeid_24@hotmail.com,

kijk maar even want, want nog een maandje werken dan ben ik vrij.

He summergirl!

Jouw oproepje sprak me wel aan, ik zoek ook nog een reisgenootje voor in juli of aug dit jaar!
Ik weet niet of mijn berichtje is aangekomen dus dacht reageer zo ook even :slight_smile:
Ik hou ook van lekker op het strand liggen, terrasje en uitgaan. Maar hoeft idd ook niet elke avond. Mij leek het wel leuk om naar turkije te gaan als je dat ook wat vind…?

Groetjes nicole!

He nog steeds op zoek…? En al een bestemming in gedachten?
Ik zoek nog een reisgenootje(s) voor naar turkije als je zin hebt deze zomer…
Ik hou wel juist van zon, zee en strand…heerlijk :zon02:

Groetjes nicole!

Ow zag al dat ik gepost had oeps! Dubbel op! hahah

Ha! Dat reisje van jullie klinkt heel goed!! Voor mij geldt precies hetzelfde: iedereen gesetteld en ik wil lekker een standvakantie deze zomer! Ik ben 32 jaar en woon in Zuid-Holland.
Hebben jullie al concrete plannen?

hallo heb je al een reisgenoot gevonden, of weet je nog niet waar je heen gaat? ik ga 3 weken naar marmaris 3 sept tot 24 sept, ik ga alleen, ben een meisje van 21 en zou graag mensen willen leren kennen die ik in turkije kan ontmoeten om mee uit te gaan en andere dingen samen te doen of eventueel helemaal samen op vkntie gaan Groetjes :slight_smile:

iemand nog een reismaatje nodig?
ik kan van de laatste week aug tot de eerste helft van september.
lijkt me gezellig

mail me maar jeroen_pereboom@hotmail.com

groetjesss