Ik ben karlijn 29 jaar uit tilburg Ik ben werkzaam in het onderwijs dus heb van de zomer 6 weken vakantie. Aangezien veel vrienden en vriendinnen al gesetteld zijn lijkt het me erg gezellig om toch met een groepje meiden en of jongens natuurlijk, op vakantie te gaan.
Wil het liefste met minimaal 4 personen gaan.
Ik houd van van zon zee strand terrasje lekker uit eten en op zijn tijd een avondje stappen. Dagje cultuur erbij mag ook maar ben niet op zoek naar een cultuur of erg actieve vakantie
Vind een hotel/appartement leuk maar ga ook graag kamperen dus beide zijn voor mij een optie Ik kan vanaf 17 juli tot uiterlijk 14 augustus op vakantie.
Het lijkt me erg leuk om op deze manier in contact te komen met andere mensen die net als ik wel zin hebben in een leuke vakantie. Vind voornamelijk de volgende landen leuk Spanje, Kroatie,Turkije Maar sta ook open voor andere landen hoor. Moet wel in het budget passen heb net een appartementje gekocht dus verre reizen zitten er helaas nu niet in.
Kun je jezelf vinden in dit berichtje laat me dan wat weten en wie weet gaan we komende zomer een super vakantie tegemoet.
Een reactie van een gezellige dame van 29 jaar uit Noord-Holland.
Een aantal weken geleden heb ik een oproep geplaatst voor een fly & drive door Zuid-Zweden (medio juni/juli 2011), zie mijn post.
Het lijkt me ontzettend leuk om in ruim twee weken de route Mälmo - Stockholm - Göteborg met de auto te verkennen.
Je verteld in je oproep dat je een niet al te culturele en actieve vakantie wilt, maar het is natuurlijk de vraag wat je daar onder verstaat.
Ik vindt het zelf leuk om in de plaatsen die ik aan doe af en toe een museum te bezoeken, om iets te weten te komen over de historie of cultuur van een land. Ook een kijkje nemen in belangrijke/beroemde gebouwen vindt ik interessant. Of een wandeling door een natuurgebied of stad.
Maar vindt het daarnaast ook echt heerlijk om op het strand te vertoeven, op een terrasje te zitten, gezellig een hapje te eten of te gaan stappen.
Kortom ik houdt van afwisseling!
Als je interesse hebt, zie ik een bericht graag tegemoet.
Ik ben ook nog op zoek naar reisgenootjes voor de zomer! (18juli t/m 14 aug)
Ik ben zelf 22 jaar, volgende week alweer 23 en ga graag naar Griekenland. Ik vind het ook heerlijk om van alles te doen, zon, zee strand, cultuur, stappen etc
Ondertussen heb ik een vakantie geboekt naar bulgarije zonnestrand hotel majestic dus mochten er meer mensen zin hebben… Ik verblijf daar van 1 tot 12 augustus
Zeil eens met me mee, ik zwerf met een 15 m zeiljacht rond in de Middellandse zee. Je kunt overal opstappen, ik zorg dat ik in de buurt ben van vliegvelden waar goedkope maatschappijen op vliegen. Je betaalt alleen een bijdrage in de kosten. Kijk maar eens op
Mijn site: www.adventuresailing.nl
hoi karlijn.
dat is eigenlijk ook precies wat ik zoek.
ik zou graag eind julli een weekje willen gaan.
en zoek zelfde als jou alleen liever een appartement/hotel.
ik ben bijna 28jaar en woon in zwolle.
ik werk in de kinderopvang.