Reisgenootje gezocht voor Griekenland/Italie/Spanje

Ik ben een meid van 27 jaar en zoek een reisgenootje (tussen 26-32 jr) die samen met mij op vakantie wil in het voor- of naseizoen (mei-juni of september) naar een warm land, ik zat zelf te denken aan Kreta, Kos of een ander mooi eiland. Jouw voorkeuren zijn natuurlijk ook altijd welkom. Ik houd van een combinatie van strand- cultuur vakantie (niet heel actief in ieder geval).

Eerst zal ik eens wat over mezelf vertellen. Ik werk full-time als velanalist en heb een eigen huisje in Assen. De reden dat ik deze oproep plaats is dat veel vrienden gesetteld zijn en ik op dit moment geen vriendje heb om mee op vakantie te gaan.
Ook heb ik al rondgekeken op internet naar diverse singlereizen. Er zaten wel wat leuke tussen, maar ik vind het toch best eng om zomaar wat te boeken zonder dat ik iemand ken, vandaar ook dit oproepje.

Ik hoop wat van jullie te horen.

Groetjes, Renske

Renske heb je interesse in een vakantie naar Ibiza?

Hey Sunshinegirl,

Ja, dat lijkt me leuk. Ik zag jouw oproepje wel staan, maar jij wilt dus echt elke dag aan het strand liggen en voornamelijk alleen maar stappen? Een paar dagen vind ik dat erg leuk, maar wil toch ook wel meer van een (ei)land zien. Als jij dat ook wilt lijkt me dat leuk!
:dag:

Hoi Renske

Ik zag jouw bericht staan en kan mij wel vinden in de beschrijving van jouw toekomstige zomervakantie.
Ik heb nog wel enkele weken vakantie staan die ik niet in juli of augustus kan opnemen.
Af en toe aan het strand, een gezellig terrasje, de plaatselijke cultuur leren kennen … maar vooral uitrusten en genieten van een periode uit ons grijze landje.

Ikzelf ben een man van 26, werkende als traffic controller bij de belgische spoorweginfrastructuurbeheerder.

Groetjes
Ruben

Hoi Ruben, ik zoek toch eigenlijk een vrouwelijk reisgenootje…sorry.

Niet erg. Ik ook :slight_smile:

Hoi Renske,
IK zoek ook nog een reisgenoot om eind mei op vakantie te gaan. Ik heb niet een speciale voorkeur voor een land, als het maar lekker warm is en er mooie dingen te zien zijn. Je kan me een mailtje sturen op [EMAIL=“giselle.1979@live.nl”]giselle.1979@live.nl
Groetjes Linda

Hoi Renske,

Ben je inmiddels al voorzien of ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot??