Reisgenootje Gezocht (v) Voor De Zomer

hallo,

ik zoek een gezellig reisgenootje (v) die ook van een zon zee strand vakantie houd. In mijn vriendenclub heb ik niemand die met mij op vakantie kan ( geld problemen of gaan al met hun vriendje op vakantie). Ben twee jaar terug na italie- rimini geweest was goed bevallen, ook met iemand van het net.

Mijn voorkeuren gaan uit na deze landen: italie- turkije- spanje
maar andere suggesties zijn ook welkom.

ben jij die gezellig meid die ik zoek, reageer dan.

ik ben zelf 20 jaar en kom uit brabant.

hallo, ik ben ook een meid van 20 die graag in het buitenland wil werken…kom uit noord-brabant…heb j msn?? meld me dan even aan dan kunnen we verder kltsen…

groetjes laura

wel makkelijk natuurlijk mijn mail: lauwxx@hotmail.com

hey,
ik heb vorig jaar in het buitenland gewerkt! op gran canaria voor 3maanden en het was egt super!dit jaar wil ik graag weer ergens gaan werken ik heb al iets lopen op blanes maar daar heb ik nog nix van gehoord.
ik ben 20 studeer in breda, gek op shoppen en uitgaan!

mijn msn is: johaira@msn.com
ik hoor het wel!!
groetjes wendy

hoihoi!!

Ik zit met hetzelfde probleem (iedereen gaat al of hebben heen geld).
Ik kom ook uit brabant. Ik studeer momenteel in Tilburg aan Fontys en wil er deze zomer heel graag op uit trekken. veel zien, beleven, luieren en cultuur opsnuiven!!

Groetjes Valerie

hoi wendy

is was benieuwd waar je had gewerkt op gran canaria?
want is ben al een tijdje opzoek naar een baan op gran canaria.

groetjes fiona

he,

ik heb misschien wel iets leuks, ik heb voor een maand een appartement in florence gehuurd, met een vriendin maar zei moest plotseling afzeggen dus nu zit ik met een slaapplaats over.
ik wil er heel erg graag heen omdat het zo een leuk land is, je kan er geweldig stappen, feesten, winkelen, eten maar ook dingen ondernemen.
ik ga in augustus en zou graag iemand meenemen.
lijkt het je wat?
je kan me een mailtje sturen op:
romydelst@hotmail.com