Beste reisgenootjes,
Ik ben op zoek naar een vakantiemaatje (s) die deze zomer samen met mij naar zuid europa wilt. Mijn voorkeur gaat uit naar Ibiza, Cyprus, Barcelona of Portugal maar ik sta ook open voor andere plaatsen/landen.
Ik ben een meid van 26 jaar, woonachtig in Gelderland en wil op vakantie gewoon relaxen en lol maken, naar het strand, excursies, uit eten of terrasje pakken. Natuurlijk ook stappen maar zeker niet elke avond. En eigenlijk ben ik wel op zoek naar een vrouwelijke reisgenootje (s)
Ow ja en mijn reden dat ik besloten heb om hier een oproepje te plaatsen is eigenlijk wel hetzelfde als van de meeste hier: vriendinnen willen niet mee/gaan met hun vriend of hebben geen geld dus ja alleen is ook zo saai.
Ik hoop wat te horen.
Doei doei
Hoi,
Ik ben 27 jaar en voor mij geldt ongeveer hetzelfde.
Ik heb vakantie in agustus (eerste twee weken).
Is het een idee om alvast te e-mailen, dan kan ik een beetje vertellen wie ik ben en wat me leuk lijkt.
Groetjes Caroline.
Hai meiden,
Ik heb helaas nog niemand gevonden
dus ik vind het erg leuk dat jullie reageren en ja hoor je mag me gerust mailen.
Groetjes,
A.
He meid,
Nog steeds op zoek…?
Ik wel hahah…
Ik ben 25 jaar (in aug 26) en woon in brabant. Daarnaast wil ik ook graag naar een zonnig land, liefst turkije, om ff lekker op vakantie te gaan. Ik hou van zon, zee, strand en uitgaan maar vind t ook leuk om zo nu en dan een keer iets te bezichtigen of actiefs te doen. Ik kan in de periode rond midden/eind juli of anders eind augustus/begin september. Ik kan gelukkig hier en daar wat verschuiven nog op het werk 
Ik hoop snel iets van je te horen!
Groetjes nicole
hoi hoi
en al iemand gevonden?? ik ben nl ook op zoek naar een reisgenootje… ik hoor het wel
groetjes patricia