Reisgenoten gezocht zomer 2012

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar reisgenootjes voor de zomer van 2012, ik weet het duurt nog even maar misschien wel handig om nu alvast rond te kijken.

Wie wil er mee genieten van een strandvakantie, uiteten, terrasje pakken en uitgaan. Ik ben een meisje van 32 en op zoek naar een leuk groepje om mee op vakantie te gaan.

Interesse…reageer dan!

Wat betreft de bestemming ik zat zelf te denken aan Portugal, Griekenland…maar ik sta open voor andere ideeen.

Hoi,

ik zag je bericht staan. Heb eigenlijk wel interresse. Ik ben zelf 27 jaar oud. Mij maakt het niet zo heel veel uit waar naar toe. Ben al op een aantal plekken in Europa geweest. Ik hoop graag van je te horen.

Gr Tesa

Hoi ben een jongen van 28j, mij lijkt het ook leuk met een groep tegaan. Of zoek je alleen meiden?

Hoi Summergirl! Ben zelf ook een summergirl :slight_smile: dus ik heb zeker interesse om ergens op vakantie te gaan in zomer 2012. Portugal, Spanje, Italië, hoewel een verre bestemming me ook wel iets zegt, zie Cuba Mexico, de wereld is zo groot!

Hey Summergirl!
Ik zit er ook over te denken om tegen de zomer op vakantie te gaan. Ik ben nu bezig met de laatste loodjes van mijn opleiding en wil daarna graag even bijkomen in een warm land. Het liefst Curacao, maar dat gaat mijn portemonnee waarschijnlijk niet trekken… Dus Portugal is mijn 2e optie. Weet jij al waar je naartoe wilt? En wil je met een paar meiden of gemengd?
Groetjes,
Sim:dag:

Hoihoi,

Ook ik heb heel veel zin om deze zomer weer lekker op vakantie te gaan :smiley: Bestemmig maakt
me niet zoveel uit. Hebben jullie al plannen gemaakt? :slight_smile:
grtjss eva (27)

Hoi Eva25, jammer genoeg zijn er nog geen plannen gemaakt… zo te zien …

Hej allemaal!

Ik ben Lotte (20j) en heb duidelijk dezelfde intresses als jullie!
Ik hou enorm van de zomer en van reizen.
Mijn intresses liggen heel verspreid (bergwandelingen, all-in hotels, strandvakanties, sportvakanties, golfsurfen,…) dus voor mij is het gelijk om welk genre het gaat.

Zijn er mensen die in september op reis willen of enkel augustus?

HOi!

Ikzelf ben ook op zoek om deze zomer een mooie reis te maken.
Ik heb de vorige jaren rondgetrokken in thailand en mexico, guatemala en honduras.

Mijn vriendenkring is niet echt geïnteresseerd in verre reizen, dus het ziet er naar uit dat ik dit jaar alleen zou moeten gaan. (heb dit ook al een keer gedaan, en is supergoed meegevallen, maar altijd leuk als je met een groepje kan gaan )

Mijn voorkeur gaat uit naar Colombia of Laos / Cambodja.

Liefst trek ik rond met de rugzak en slaap ik in hostels , en zie ik graag veel van het land.

Lijkt iemand dit iets, laat me gerust iets weten.
Oja, ik zelf ben 25 jaar en kom uit Brugge.

hai mensen ik ben lisette 27 jaar en het spreekt mij ook aan! mijn email yoaniva@hotmail.com
laat maar wat horen!

Hoi Summergirl,

Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden?
Zelf wil ik van de zomer ook weg naar zonnig land (geen Turkije), ik ben 27jr en houd van strand, sightseeing, uitgaan en relaxen icm actieve uitstapjes…

Gr. Cynthia

hai cynth, mis zijn wij wel de perfecte reisgenootjes. ik ben ook 27 jaar en wil ook naar een zonnig land maakt me niet uit waar eigenlijk.
mijn email is yoaniva@hotmail.com ik hoor het graag even gr lisette

Hey meiden,

Heeft er misschien iemand zin om naar Egypte te gaan zo einde mei begin juni? Ik ben nogal een levensgenieter dus ik heb liefst een all in vakantie, niets moet alles mag! Gewoon heerlijk relaxen!

hai druifje, zon vakantie wil ik zelf ook. maar wil je perse na egypte?
zelf wil ik een zon zee strand vakantie en idd niets moet alles mag.
hoor het graag gr lisette

Hey Lisette,

Egypte geniet de voorkeur omdat ik er de vorige 2 keer een heel leuke vakantie heb gehad, je hebt ook altijd lekker weer, en het was best voordelig. Ik heb toen zonder touroperator geboekt, dus vlucht en hotel apart en dat was ongeveer een 525 euro voor een week all in. Heel mooi hotel, leuk animatieteam, en leuke uitstappen apart daar te boeken dus ook weer voordelig :slight_smile:

Natuurlijk zijn andere ideeen steeds welkom he :smiley:

Groetjes

hai klinkt goed hoor! hoelang had je in gedachten te gaan? ik wil zelf echt 3 weken gaan. ik ben er heel erg aan toe namelijk. hoor het graag even dit is mijn mail yoaniva@hotmail.com
gr lisette

Hey Lisette,

Ik kan er jammer genoeg maar een weekje tussenuit aangezien mijn collega trouwt.

Laat maar iets weten.

Vele groetjes!

Hoi Summergirl

Duurt nog even, maar zoek net als jij iemand om samen even lekker de zon op te zoeken

Hey

Ga je nog op vakantie?