Hoi hoi,
Ik ben een meid van 26 kom uit de omgeving van Nijmegen en ben op zoek naar een reisgenootje of reisgenootjes om in de zomer mee op vakantie te gaan.
Zoals velen die hier een oproepje plaatsen heb ook ik niemand die mee wilt of kan gaan, vriendinnen die een relatie hebben, geen geld of al andere plannen.
Ik heb zitten twijfelen om alleen te gaan maar dat is ook zo saai vandaar dat ik het hier eerst wil proberen.
Een aantal landen waar ik heen zou willen zijn Portugal, Spanje (Ibiza en dan met name om naar Formentera te kunnen), Griekenland, Cyprus, Italië. Verder vind ik het leuk om overdag naar het strand te gaan en te relaxen, de omgeving verkennen bijv. met een scooter of een auto, excursies, een mooie stad bezoeken en natuurlijk ook een aantal keren stappen. Gewoon lol maken en een leuke tijd hebben daar gaat het mij vooral om. Ik ben absoluut niet moeilijk en we hoeven ook niet perse alles samen te doen. Wie wilt er mee?
Groetjes,
heej,
Ik zag je oproep staan voor een vakantiemaatje voor de zomervakantie. Ik weet niet of je een voorkeur hebt voor een vakantiemaatje maar ik ben Alex, 21 jaar. Ik kom uit Zuid-Holland.
Zelf ben ik ook opzoek naar een vakantiemaatje om gezellig mee op vakantie te gaan want alleen is zo alleen;).
Als je interesse hebt, in welke periode wil je dan gaan??
hoi.
ik ben ook nog op zoek naar een vakantiemaatje.
ik ben een bijna 28jarige meid kom uit zwolle en wil eind juli een weekje naar de zon.
ergens in europa.
overdag idd ook lekker naar het stand en wat van het (ei)land te zien.
savonds op terrasje zitten en stappen.
lijkt me heerlijk.
mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
groetjes els
[EMAIL=“els_velthuis@hotmail.com”]els_velthuis@hotmail.com
Hoi!
Ik ben Joyce (24 jaar) en misschien heb ik iets wat voor jullie ook zeeeeeeeer aantrekkelijk is:D
Ik heb via veilingsite een vakantie ‘gewonnen’: 2 weken Costa Brava Spanje, in een 5-persoons ingerichte bungalowtent, op een luxe camping.
Datum is 28 mei t/m 11 juni 2011.
Als je echt voor een prikkie op vakantie wil, ga dan lekker met mij mee! De tent voor 2 weken kostte me namelijk maar 80 euro hahahahaha! En ik heb geen enkele vriendin/familielid die vrij kon krijgen van werk of school. In mn eentje in zo’n grote tent is ook zo wat he…
Dus als er van jullie zijn die het leuk lijkt om met me mee te gaan, lijkt me super! Ik ben net als de meesten in voor een combi van strand,relaxen, stadje/excursies, keertje stappen en gewoon relaxed naar elkaar toe…
De kosten van de tent delen we gwoon over het aantal personen, en hoe eerder we t weten, hoe eerder we nog een (goedkope) vlucht kunnen boeken of misschien ander vervoersmiddel kunnen regelen.
Ik heb zelf mn rijbewijs voor in Spanje evt.
Laat maar horen, ik ben heeeel benieuwd of er mensen mee willen/kunnen in deze periode!!
Liefs
Joyce
Hoi,
klinkt leuk je oproep!
Ik weet niet of je al een vakantiepartner gevonden hebt? Maar ik zou heel graag een weekje naar Ibiza gaan!
We hebben ongeveer dezelfde interesses op vakantiegebied als ik het zo lees. Verder ben ik een spontane meid van 31 jaar en woon in Rotterdam.
Als je het leuk vindt om verder kennis te maken kan je me mailen op; [EMAIL=“ramonacevaal@hotmail.com”]ramonacevaal@hotmail.com.
Tot horens!
hey hallo,
ik ben Roelof kom uit Veendam en zou wel een keer op een hele andere manier op vakantie willen gaan. ben 28 jaar en hou wel van een nieuwe uitdaging. lijkt het je wel wat reageer dan…
Groet roelofboiten@hotmail.com
Hoi Joyce,
Helaas kan ik eind mei geen vrij krijgen succes met het verder zoeken en leuk dat je zo een goedkope vakantie hebt gewonnen.
Hallo ik ben een 23 jarige bouwkunde studente in amsterdam en ik ben ook op zoek naar een vakantiemaatje in europa voor de zomermaanden.
Ik hou van uitgaan maar ook relaxen en ik zou heel graag een keer een wandeling door de bergen/bos/ natuurgebied willen maken.
zoals jullie kunnen lezen heb ik nog niet echt vaste plannen ik wil gewoon een leuke ontspannen vakantie hebben.
Laat wat van je horen!
Gr, Rubinia
Hoi Joyce,
Was benieuwd of je nog steeds mensen zoekt voor aan de Costa Brava? Ben zelf nl. heel erg aan het twijfelen tussen vakantie met familie of zelf erop uit gaan (want mijn vrienden hebben zoals bij velen hier, geen geld/tijd of gaan als stelletje weg). In het laatste geval klinkt een gezellige vakantie in Spanje iig niet slecht.
Grtz Milou
hey …
ik heb nog geen bestemming en kan me eender vrijmaken …
dus wie wil met mij op vakantie ?
ik ben een positieve ingestelde kerel van 47 met humor en al wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie …
laat maar iets horen !
groetjes
werner
Leuk idee! ik wil ook dit jaar weer terug naar 1 van de genoemde bestemmingen, meeste ben ik al 1 of meerdere keren geweest! is er al een concreet idee? hoe kan ik je of jullie contacten?
groetjesss
Hoi,
ik ben wel te vinden vr een vakantie nr het zuiden en portugal spreekt me zeker aan! Wel ben ik een belgische jongen en weet niet of jullie het uberhaupt wel zien zitten om met een belg op vakantie te gaan!
Hebben jullie al concrete plannen en welke periode zouden jullie gaan?
Het idee van Joyce sreekt mij ook aan, mr weet ni of ik tegen dan me vrij kan maken, bij de weg dit zou de eerste keer zijn dat ik met onbekende mensen op reis zou gaan, iemand al enige ervaring en zoja, viel dat mee?
groetjes en tot binnenkort mss!
Nathan
Hey Milou (en anderen)
Ik ben een tijdje pc loos geweest, dus heb alle posts niet helemaal bij kunnen houden!
Wat leuk dat er enthousiaste reacties zijn!
Tot dusver ga ik nog steeds in mijn eentje richting spanje, niet echt gezellig dus;)
Voor iedereen tussen de 22 en 30 jaar die echt interesse heeft in een vakantie met strand,cultuur,keertje stappen, beetje sportief doen op de camping/in natuur: stuur een leuk mailtje waarin je wat over jezelf vertelt en wat je van de vakantie verwacht! Het is al binnen een maandje, dus ik vind het wel leuk om elkaar een beeeetje te leren kennen voor de vakantie. Tis best spannend om ineens 2 weken met ‘onbekenden’ op een camping te zitten toch?!
Ik kan vanaf nu weer elke dag in mijn mailbox, en ga die ook zeker in de gaten houden! Ik hoop wat te horen! Mijn mailadres: [EMAIL=“joycebreddels@hotmail.com”]joycebreddels@hotmail.com.
Liefs
Joyce
ps Ik heb de tent dan wel van 28 mei t/m 11 juni, maar ik sta wel open voor flexibele reisdata (ik had bijv. gezien dat een vlucht op 30 mei veel goedkoper is dan op 28) en al zouden we een weekje ipv 2 weken gaan,dan is en blijft het nog steeds supergoedkoop:D
hey zin in een actieve vacantie??
ben van plan een fiets vacantie te maken
ik ben 33 jarige jongenman
en heb 1100 km in australie gefietst
en het lijkt me leuk om nog zo n reis te maken
zin om mee te gaan
gr jeroen
…
ik wil van c.a. half juli tot c.a. december rond reizen binnen europa (en misschien een stukje erbuiten) dit wil ik doen met een camper, nu ben ik niet op zoek naar reisgenoten die heel het stuk mee gaan (ik wil wel wat vrijheid houden, een hele reis met dezelfde persoon maken lijkt me dan ook niks maar ik zoek wel mensen die een keer een paar weekjes of mss max 1 maand mee willen reizen gewoon voor de gezeligheid en om de km kosten tijdens het rijden te verlagen ik ben van plan om tijdens de reis zoveel mogelijk op parkeerplaatsen of bij mensen (boeren) te parkeren ik verwacht dus dat het een goedkope reis kan worden, we zullen maar zelden een camping hoeven te betalen.
ik sta nog redelijk open voor de route die ik ga maken (zeker de eerste weken) halverwege julie kunnen we alle kanten op
ik wil wel het een en ander van de omgeving zien maar ik wil absoluut niet gaan haasten / stressen