Vakantiemaatjes gezocht zomer 2011

Hoi,
Mijn naam is Juultje jonge dame van 22 jaar kom uit Utrecht. En ben opzoek naar vakantiemaatjes!

De datum is nog niet bekend waarheen ook niet en mijn budget is gemiddeld. Een vliegvakantie vind ik prettig!!
Ik ben al in veel landen geweest binnen Europa maar vind het totaal niet erg als ik er nog een keer heen ga het is altijd anders!!
Ik hou van zonnen, luieren, excursies, en lekker eten.

Ik ben opzoek naar vakantie maatjes in de leeftijd van 20-30 jaar.

Ik sta open voor jongens en meiden!! Hoe meer mensen er mee gaan hoe gezelliger.

Mijn mail check ik dagelijks daarom is mailen ook handiger!
juultjevandervalk@gmail.com

Leuk als ik een berichtje van je krijg!

Groetjes Juultje

Heey Juul,

Ik heb je op je privemail gemailt :wink:

Beste Nadine,

Ik heb je mail niet ontvangen,
Wel leuk dat je heb gereageerd.
Wil je je mail nog een keer sturen ben wel benieuwd!

Groetjes Juultje

hey juultje,

ik ben Dries, word 22 in augustus en ben van belgie.

ik zie het wel zitten om op een vliegvakantie te gaan. waarheen maakt mij niet echt uit. en met wie en hoeveel ook niet echt. maar 1 ding weet ik zeker en dat is, hoe meer zielen hoe meer vreugd daar… ben ik het zeker mee eens.

enig idee waar je naar toe wilt en wanneer ongeveer?

groetjes Dries

Hoi!

Ik ben Joyce (24 jaar) en misschien heb ik iets wat voor jullie ook zeeeeeeeer aantrekkelijk is:D

Ik heb via veilingsite een vakantie ‘gewonnen’: 2 weken Costa Brava Spanje, in een 5-persoons ingerichte bungalowtent, op een luxe camping.
Datum is 28 mei t/m 11 juni 2011.

Als je echt voor een prikkie op vakantie wil, ga dan lekker met mij mee! De tent voor 2 weken kostte me namelijk maar 80 euro hahahahaha! En ik heb geen enkele vriendin/familielid die vrij kon krijgen van werk of school. In mn eentje in zo’n grote tent is ook zo wat he…
Dus als er van jullie zijn die het leuk lijkt om met me mee te gaan, lijkt me super! Ik ben net als de meesten in voor een combi van strand,relaxen, stadje/excursies, keertje stappen en gewoon relaxed naar elkaar toe…
De kosten van de tent delen we gwoon over het aantal personen, en hoe eerder we t weten, hoe eerder we nog een (goedkope) vlucht kunnen boeken of misschien ander vervoersmiddel kunnen regelen.

Ik heb zelf mn rijbewijs voor in Spanje evt.

Laat maar horen, ik ben heeeel benieuwd of er mensen mee willen/kunnen in deze periode!!

Liefs
Joyce

Hey Juultje,

Ik heb je ook een mailtje gestuurd! Weet niet of de mijne wel is aangekomen?

Groetjes

hey hallo,

ik ben Roelof en kom uit veendam:P ben 28 jaar en zou graag op een andere manier op vakantie willen gaan maakt niet uit binnen europa, ben wel tijd gebonden heb namelijk van 1-19 aug vakantie.

laat je het weten als je het wat lijkt…

Groet roelofboiten@hotmail.com