Vakantiemaatje gezocht eind juli tot half augustus

Hee hallo daar, :dag:

Ik (v 30jr) ben op zoek naar een vakantiemaatje om in de periode eind juli 2007 – half augustus 2007 rond te trekken in Europa en onderweg te kamperen.

Manier van reizen: Lonely Planet mee of ander reisboek en onderweg de route een beetje bepalen. Wat rijden, eens stoppen als er iets interessants te bezichtigen is, een paar dagen ter plaatse blijven en dan weer verder rijden…
Overnachtingen: vooral in de tent (mee de auto in), dan eens bed & breakfast, hostel… wat we maar tegenkomen…
Activiteiten: ontspanning, sport, natuur, avontuur …
Richting: wat dacht je van Italië of iets verder naar Slovenië en Kroatië, of even Spanje en Portugal meepikken. Andere suggesties zijn ook welkom!

Kortom, alles is mogelijk en genieten is de boodschap! Ik heb dit al vaker gedaan kan je zeggen dat deze “ongeplande” vakanties doorgaands de beste zijn! :slywink:

Laat gerust een berichtje achter.

Groeten,
Ingrid

:zon02: Hoi,

Ik jonge man 32 jr. vrijgezel en zonder vast werk gaat er zoals ieder jaar weer lekker op uit. Voor dit jaar had ik gedacht om Portugal te ontdekken en als het bevalt kan het maar zo dat ik er blijf voor een tijdtje. Ik heb een klein afgedankt clio-tje (auto) gekocht welke erg zuinig rijdt.

Meestal ga ik op mijn eentje de wereld in, zoals ik ben kunnen vele niet begrijpen, zonder zekkerheid en zonder bestemming, maar als jij ook echt mens ben en jezelf als de basis van het leven ziet en je heb lef?

Ik hoor het wel. Ook leuke ideen zijn meer dan welkom.:dag:

dat vind ik ook reuze interessant…!

Alleen zou ik volgend jaar wel heel graag een rondreis in frans polynesie willen maken. Tahiti, Bora bora etc etc
lijkt me zo mooi!

hoihoi
klinkt erg leuk en het spreek mij ook heel erg aan. kortom ik wil ook heel graag mee
ik hoor het nog van je
ik heb alleen twee weken vakantie eind juli en begin agu

gr hamrah

hallo Ingridel,

het lijkt mij ook wel wat.
ik ben in dezelfde periode als jij vrij om te gaan en staan waar ik wil.
kom op msn, kunnen we ff babbelen.
lexconfex@hotmail.com

groeten van Alexander

Hey Ingrid,\

Dit is ook mijn manier van vakantie!
Heb vrij laatste van julie en eerste en tweede van aug.
Wil zelf rond gaan trekken met een Vw campertje.
Laat maar is weten of je intresse hebt?

Groetjes Jowan

Mijn oproep is van vorig jaar. Dit jaar heb ik andere plannen. Succes met het vinden van een leuke reisgenoot. Het is mij vorig jaar erg goed bevallen! Alvast een fijne vakantie toegewenst.

hallo
mijn naam is flip en ben nu 2 maanden terug van reis door australie new zealand en z.o azie ik ben weer aan t werk en heb vanaf 18 juli 3 weken vakantie en de manier van reizen zoals jij t omschrijft is precies wat ik wil.
ik ben 35 en europa lijkt mij heel erg leuk en mooi om te doen…
dus als t je wat lijkt kan je me e mailen.
groetjes flip
flip1973@gmail.com