Vakantiemaatje(s) Europa, juni of augustus?!

Hallo iedereen!!
k ben Veronique, 19 jaar (zomer 20) en wil in de zomer een week of 1,5 week lekker weg! Ik zoek gewoon iemand, of meerdere die het leuk vinden om eens wat anders te doen. Ik had eerst een andere reis gepland met vriendinnen, maar dit gaat niet door. :disgust:
Ik vind alles leuk om te doen, zo lang het maar genieten is. Zon, zee, actief…
Waarheen vind ik niet zo’n punt; Spanje, Italie of iets anders? Accomodatie ook geen punt, vind alles best.

Ik zoek gewoon gezellige mensen die ook zin hebben om er even lekker uit te gaan en van de zon te genieten en vooral plezier maken =) :wink:

ben jij degene die ik zoek? :teeth:

Groetjes Veronique!

He hoi,

Ik zie jou berichtje staan wat me wel aan spreekt. Ikzelf wil dit jaar een keer naar het buitenland en het maakt mij ook niet zoveel uit waarheen. Alleen mijn vakantie begint eind juni tot ongeveer midden juli. Ik weet niet of dat een gprobleem zou zijn? Maar als je het leuk zou vinden dan zie ik graag je reactie.

gr manuel (23)

:vak02:He hoi,

Ik wil in juni op vakantie maakt me niet uit waar naar toe als er maar zon is. Ik ben een jonge man van 30 jaar dus spreekt je het aan gezellig samen de vakantie door te brengen laat het me even weten.

Groeten Paul.

ey,

Ik ben een jongen van 21jr , en heb vanaf 13juli vakantie, en wil max 10 dagen weg wat idd neer komt op ong 10 dagen… mijn voorkeuren zijn toch wel, zon , actief, uitgaan, strand, beetje vanalles wat, dorpje etc.

laat wat horen als je nog gaat!

heey:) ik zoek ook nog een reisgenootje voor de periode van 22aug tot 30 ben 19 jr en hou ook van strand, plezier maken en uitgaan … maakt me ook niet echt uit waarnaartoe gr erika