Ga je mee?? :) Leuk vakantiemaatje gezocht!

Hoi Hoi, ik ben een meisje van 23 jaar en heb hetzelfde probleem als velen lees ik hier al. Iedereen lijkt al plannen te hebben, of geen plannen te willen maar ik wil graag op vakantie!

Ik ben 23, hbo afgestudeerd, gezellig, lief, hou van uitgaan en laat maken en veel lol en wil graag naar de zon!

Please laat wat horen, maybe kunnen we samen!!

Ciaow…

hoi emilie,
ik ben pieter, 22 en ook op zoek naar een reisgenoot. zelf zou ik graag naar italie willen maar een andere bestemming in de zon is ook prima.
ik hou van relaxen, uitgaan en de stad bezien vind ik ook wel leuk.
lijkt het je wat, dan hoor ik het wel

groetjes pieter

Hoi Emilie,

Alhoewel ik helaas de hele zomer stageloop in Engeland wou ik toch ff reageren. Leuk dat je het lef hebt zo iemand te vinden om mee te gaan feesten en zonnen! Als ik nu niet in Engeland zat zou ik zeker met je mee willen, ik, student 24 jaar die ook heel veel van zonnen en uitgaan houdt! Jammer jammer, Maar als je weer iemand zoekt om op vakantie te gaan laat maar van je horen!! Hopelijk vind je een leuke medereiziger en alvast heel veel plezier. Portugal is trouwens erg aan te raden!

Liefs Kelly

Hoi!

ik ga begin september naar Kroatië. Heb er een studiotje gehuurd in Banjole. (zuiden van Istrië) van 6-9 tot 13-9. De bedoeling was al wat vroeger te vertrekken rond 2-3/9 en dan rustig naar daar rijden met de wagen en onderweg als we leuke dingen tegenkomen stoppen en blijven in bv Italië ofzo.

Ben niet het type dat altijd op het strand ligt. wil wat van het land zien en wat rondrijden. Met op tijd en stond een afkoeling in de zee. :slight_smile: Zelf ben ik van België, 26 jaar, sociaal, vlot, amusant, luisterend etc. Interesse om mee te gaan? Laat maar van je horen dan. Msn en email is beng@skynet.be

P.S. : Normaal ging ik met men ex-vriendin. En dat gaat dus nu niet door nu. Helaas… maar ik ga toch men vakantie nog doorzetten met iemand anders!

Ciao!

Hoi Emilie,

Ik vroeg me af of je al een vakantie had gepland, want je bent inderdaad niet de enige met dat probleem. Ik heb namelijk van 11 tot 24 augustus vrij maar nog geen vakantie en vrienden en vriendinnen die al plannen hebben of met hun geliefde willen of andere die gewoon weg moeten werken.

Groetjes!

heeey heeey ik wil wel mee
ik ben een jonge van 23
heb echt vakantie nodig maak niet uit waar ik hou van relaxen, uitgaan lekker hellemaal losgaan ,zee zon en shoppen
lijkt het je wat, dan hoor ik het wel

groetjes res