Meiden voor zon/relax/cultuur-vakantie!

Hoi hoi!:zon02:

Ik ben op zoek naar een/of meerdere mensen om in de zomer (juli/augustus) gezellig mee op vakantie te gaan!
Mijn vrienden hebben een relatie, geen geld of geen tijd om mee te gaan dus vandaar dat ik hier een oproepje plaats.

Qua vakantie wil ik zowiezo naar een zonnig en lekker warm land, de bestemming maakt mij verder niet zo erg uit! Ik vind het leuk om uit te gaan en ik wil ook wat van het land/eiland zien zoals excursies doen, en lekker bij het zwembad/op 't strand liggen, uit eten gaan, shoppen, terrasje pakken etc!
Ik heb ook al rondgekeken naar groepsreizen en heb bij mambo wel leuke reisjes gezien :slight_smile: (zeezeilen Kos, strand/actiefvakantie Elba, Kroatië) Misschien is zoiets ook een optie!?

Ik ben trouwens 21 jaar (aug. 22), kom uit Drenthe en studeer begin juli af!
Ben jij ook rond de 21 jaar, en heb jij ongeveer dezelfde ideeën over een vakantie, én lijkt het je leuk om samen te gaan? Stuur me dan een berichtje of reageer!

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,

Leuk dat je de reizen van Mambo hebt ontdekt. Nog leuker is dat heel veel reizigers bij ons alleen boeken, dus je hoeft niet perse op zoek naar reisgenootjes. Als je een leuke reis hebt gezien, maar benieuwd bent wie er al geboekt hebben, stuur ons dan een mailtje. Dan krijg je van ons te horen hoe de groep is en of er al meerdere mensen zijn die alleen geboekt hebben.

Wie weet tot op een van de Mambo reizen?

Ciao,
Michiel

upupup

Niemand?!

Heey Kirsten!

Mij lijkt het ook super leuk om een vakantie te hebben waar je kan genieten van de zon, maar ook weer iets van het land ziet. Ikzelf zou graag iets meer van Kroatie willen zien, maar concrete plannen heb ik nog niet. Ik zou in augustus willen gaan, ongeveer 2 weken ofzo.

Ik ben Dionne, vrouw:P natuurlijk, 18 jaar, studeer nog en woon in Brabant. Ik hou van gezelligheid en ben in voor een leuke zomervakantie.

Ook bij mij hebben veel vriendinnen of een relatie of geen geld. Toen ik jou berichtje hier zag, sprak je alsof het de perfecte vakantie zou zijn, een meidenvakantie.

Ik hoor graag van je,
Groetjes, Dionne

hey hey,

ik had een klein vraagje?

Zijn jongens ook welkom of is het echt puur alleen voor meisjes.

Hoor graag van je.

Gr, MCU

Hoi!
Ik heb m’n titel nog proberen te veranderen, maar 't maakt me eigenlijk niet veel uit. Als het lukt om een groepje bij elkaar te krijgen is gemengd natuurlijk ook gezellig! :slight_smile:

Nou dan zijn we al met zn 3e, ik ben trouwens in aug 19, nu nog 18:)

groetjes Dionne

Hoi Kirsten,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jou, vriendinnen met een vriend enzo. De plaatsen die jij noemt spreken mij aan, dus ik wil wel mee!
Ik kan alleen eind juli. Moet namelijk tot 16 juli werken en moet voor 10 augustus weer terug zijn. Ik ben trouwens 22 jaar.

Groetjes Steffanie.

okee lijkt me wel gezellig dan om een groepje te vormen. ik ben trouwens 20 jaar en wordt eind augustus 21, owja ik ben van turkse afkomst, zou je dat erg vinden?

hoor van je,

Gr, MCU

Amsterdamse student van 18. Sportief, wil ook wel weer eens naar de zon na 3 winters achter elkaar (vorige zomer actieve vakantie in de Zuid-Afrikaanse winter).

Heb tot nu toe al mijn vakantieplannen in de soep laten lopen, op een paar dagen Belgie begin augustus na, maar heb vorig jaar echt het reizen ontdekt, en met relaxte mensen is dat heerlijk.

Zal deze site gelijk even bij mijn bookmarks plaatsen, dus ik hoop op reacties!

Groetjes,

Daniel

Hey Kirsten,

Is alles wat ik hier lees nog relevant of zijn ondertussen de plannen al gemaakt??

Groetjes Waldemar

Hoi allemaal!
Ik boek gewoon een groepsreis via een organisatie. Dus voor mij geldt deze oproep niet meer.
Fijne vakantie!