Reisgenoten gezocht voor een lekker relaxe zomervakantie!

Hallo,

Ik ben Sabine, 29 jaar en zou het wel heerlijk vinden om dit jaar er weer even tussen uit te gaan!
Lekker op vakantie! Aangezien mijn lieve vrienden gesetteld zijn, ben ik op zoek naar een gezellig vakantie maatje of meerdere.
Ik ga voor een zon, zee, strand vakantie. Lekker relaxen, lekker hapje eten, avondje stappen, excursie, lekker genieten!
Ben jij ook in voor hetzelfde? Laat het weten…

Groet Sabine

Hoi hoi sabsie;)… dat klinkt in ieder geval goed;) … het lijkt mij een strak plan;) Alleen is dan de vraag wanneer;)…
Ik ben zelf ook op zoek naar een vakantie maatje;) zit zelf wel vast in de zomer aan half juli tot begin augustus maar september zou ook kunnen eventueel:)

groetjes herbie

Hoi Herbie,
Ik heb de laatste twee weken van augustus vakantie. Dat wordt al lastig denk ik.
(Vergeten te vermelden.)
Groet Sabine

Hoi Sab,

Zoek je nog een reisgenoot? Ik ben van half juli tm de laatste donderdag van augustus vrij.
Ik ben 29, kom uit de omgeving Rdam en kan mij goed vinden in jouw omschrijving.

ik hoor graag van je!

Groetjes

Hallo allemaal

Ik sluit me helemaal aan bij een relaxte vakantie zoals Sabine voorstelt.
Twee weken lijken me daarvoor perfect. Het zou tof zijn om hier één of meerdere reisgenoten te vinden!
Ik ben 30, zzpér en daarmee (nu nog) redelijk flexibel en kan ergens in de periode vanaf half juli tot september weg.

Wie zijn er verder nog steeds op zoek?

Gr, Joeri (30)

Ik nog!

Hoi Sabine

Waar zou je op vakantie willen gaan.
Ik ben 27 en ik zoek een toffe reisgenoot om begin juli op vakantie te gaan…

Groetjes

Esther, ik heb je een pb gestuurd :slight_smile:

Hoi allemaal,

Ik kan mezelf ook wel vinden in het type vakantie van Sabine.
Zelf kan ik alleen in de maand augustus weg en reis het liefst per auto of vliegtuig.
Hebben jullie al concrete plannen?

Groetjes,

Rick - 26 jaar

Hoi Allen!
Wij zitten nu in Amsterdam om een gezellige vakantie te bespreken! Misschien leuk om met een groepje te gaan? Wie gaan er mee?

Groetjes Desiree en Sabine

Hoi Allen!
Wij zitten nu in Amsterdam om een gezellige vakantie te bespreken! Misschien leuk om met een groepje te gaan? Wie gaan er mee?

Groetjes Desiree en Sabine

Ik ben nieuwsgierig naar jullie plannen. Op zich wil ik nog wel een weekje weg naar de zon. Griekenland, Portugal, Egypte etc.

Als het een hele groep is, lijkt mij dit helemaal prima. Ik ben redelijk flexibel qua vakantietijden.

Even voorstellen:

Man, 31 j uit het Brabantse :wink:

Hallo iedereen!
Net als jullie ben ik ook op zoek naar iemand om mee te gaan reizen deze zomer. Ik ben het grootste deel van juli en augustus vrij dus kan me wel redelijk aanpassen.
Ik zou het graag niet al te kostelijk maken en europa lijkt me dan geen slechte keuze. Wel heb ik de indruk dat ik hier de enige Belg ben in jullie discussie, of heb ik het mis? Ik ben 27jaar en afkomstig van Oost –Vlaanderen. Hebben jullie ondertussen al plannen gemaakt?
Groetjes
ELke

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat er redelijk wat geïnteresseerden zijn om ook met een groep(je) zomervakantie te vieren.
Dat zou hartstikke leuk zijn en het wordt langzamerhand tijd om het concreter te maken.

Daarom hebben we een facebook groep aangemaakt zodat de communicatie wat makkelijker en vlotter verloopt en we mekaar alvast wat beter te leren kennen.
https://www.facebook.com/groups/1425829684360229/

Type vakantie is zoals Sabine het topic begon: een zon, zee, strand vakantie. Lekker relaxen, lekker hapje eten, avondje stappen, excursie, lekker genieten!
Qua periode zullen de meesten vanaf half juli t/m augustus kunnen. Verder staat alles nog open.

join the group!

Hmm, ik vermoed dat ik de enige ben zonder Facebook op dit forum…
Voor mij wordt het dus wat moeilijk om aan te sluiten.
Ik deel wel jullie zin in reizen.
Kunnen jullie hier eventueel af en toe een update geven over hoe het met de plannen staat?
Of zijn jullie van plan om binnenkort eens af te spreken?

Doe ik!

Via Wereldwijzer app

Super, bedankt!

Elke wil jij je woonplaats even stureb

Via Wereldwijzer app

We hebben de toevoeging van leden aan de groep momenteel even stop gezet.

Gegroet daar!

Als er nog mogelijks plaats is voor een Belg, zodat Elke niet de enige is :slight_smile:
Ik kan ook in augustus en zou 28e aug willen terug zijn.

Ik hoor het wel. Ciao