Aangezien iedereen in mijn omgeving al een vakantie geboekt heeft of samen met hun gezin gaat, ben ik op zoek naar reisgenootjes om in juli 1 of 2 weken weg te gaan, bestemming nog onduidelijk.
Mijn favoriete vakantie ziet er als volgt uit:
[ul]
[li]Veel :zon02:[/li][li]Strand :vak02:[/li][li]Beetje uit:slapen:[/li][li]>>>[/li][li]Gezellig een terrasje pakken, uit eten gaan[/li][li]Lekker over een marktje slenteren[/li][li]Wel wat zien van de omgeving, maar elke dag een excursie, mhaw[/li][li]'s avonds gezellig cocktails drinken/uitgaan[/li][/ul]Over mij:
[ul]
[li]juf[/li][li]30 jaar[/li][li]Uit Noord-Holland[/li][li]Single[/li][/ul]Met een groepje op vakantie gaan, lijkt me trouwens ook leuk.
Ik hoor graag van jullie!
Ik heb de eerste twee weken van augustus 2009 in Frankrijk een huisje geboekt.
De eerste week vlakbij saint tropez, met zwembad en dus vlakbij strand. De twee week in Bretagne ook vlakbij het strand. Ik zoek nog een leuke reisgenoot om samen van zon, eten en drinken te kunnen genieten. Ik ben zelf 31 jaar, woonachtig in Noord-Holland, ondernemer. Het wordt wel met de auto, maar mijn huidige auto is erg comfortabel.
Het klinkt als een top vakantie wat je beschrijft. . .:zon02:
Zelf heb ik alleen maar stelletjes om mij heen, getrouwde vriendinnen (zelfs 1 met kind) dus tja dan is het lastig om iemand te vinden om mee op vakantie te gaan.
Je leeftijdsgrens val ik alleen iets onder, ik ben namelijk 24. Ik denk niet het op een jaar aan komt en dat je gewoon een richtlijn hebt gegeven maar laat het toch maar even weten
Ik zag net je oproep en deze sprak mij wel aan.
Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot maar ik zou ook graag de zon op willen zoeken in juli, maar dan wel in de eerste 3 weken van juli,ik weet niet of dat jou ook past.
Zal me even voorstellen; mijn naam is tineke en ik ben 26 jaar.(in juli 27 jaar) ik woon in friesland en ben van beroep dierenartsassistente.
nou heb je nog geen reisgenoot en lijkt het je een keer leuk om eens wat af te spreken hoor ik het graag van je.