Reisgenoot gezocht voor vakantie juni 2009

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij in juni 2009 op vakantie wil. Ik heb nog geen plannen gemaakt voor de vakantie, dus dit zou eventueel nog overlegd kunnen worden. Ik blijf alleen wel in Europa.

Mijn voorkeur gaat uit naar een all inclusive vakantie in een hotel direct aan het strand.

Ik mag zelf graag lekker op het strand liggen en rond dobberen in de zee met m’n snorkel set.
De dagen wissel ik wel graag af door middel van wat te ondernemen, lekker op ontdekking uit.

Graag hoor ik wat reacties!!

Dag Carina,

Je vakantieplannen lijken wel op die van mij, denk ik. Alleen was ik van plan een iets meer tropische bestemming op te zoeken i.v.m. het weer.
Laat eens horen waar je naar toe wilt. Het kan zomaar een goed idee zijn !

Groeten,
Paul.

Hallo Carina

Ik heb voor de aankomende zomer nog geen echte plannen omdat ik een leuke gezellige reisgenoot zoek en misschien ben jij dat.
Zou je me toe willen voegen op msn?
[EMAIL=“Enschede29@live.nl”]Enschede29@live.nl

Mvg,

Rene

Het lijkt me leuk om gezellig met je mee te gaan. ik ben een jonge man van 30 jaar en hou ook lekker van het strand of duiken.
Als je het leuk lijk hoor ik het wel en kunnen we misschien eerst wat eten of het klikt,

Hoi Carina,

Ik ben al een tijdje op zoek naar enthousiaste mensen(leeftijd ongeveer tussen de 25 en 40) om eind mei/begin juni naar side in Turkije te gaan.
Aangerzien het een groot risico is om met één persoon die je niet kent op vakantie te gaan is dit idee ontstaan. En met succes er hebben al 4 dames en twee heren geboekt rond die periode.
Dus ben je rond die leeftijd en wil je meer informatie mail me gerust op [EMAIL=“a.rv@live.nl”]a.rv@live.nl

Hoi!

Ik zoek ook een reisgenoot voor begin juni! Ik heb vakantie in week 24, dus het zou mij helemaal goed uitkomen als jij dan ook kan. Aan het strand liggen klinkt prima. Af en toe eens wat verkennen ook. S’avonds winkeletjes bekijken, barretjes bezoeken, beetje rondkijken. Hoe oud ben je? Ik ben een meid van 27 jaar. Ik hoor het wel van je!

Groetjes, Marjan.

Hallo allemaal,

Ik zoek ook mensen om gezellig mee te doen. Ik hou van onspanning met een beetje cultureel en had al wat leuke aanbiedingen gezien op mallorca. Ik ben 22 en opzoek naar gezellig reisgenoten.

Gr. Mariska