Wie heeft er nu al mega veel zin in de zomervakantie?
Ik ben een meisje van 22 jaar. Het lijkt me leuk om via Beachmasters of GoGo tours een reis te boeken naar een lekker warm land! Maakt me niet uit naar welk land.
Heb je zin in een vakantie vol met zon, zee, strand, leuke dingen doen en veel uitgaan? Laat dan wat van je horen!
En wie weet gaan we samen of met meerdere een gezellige vakantie tegemoet:zon02:
Hoi, ik ben pieter, 22 en hou erg veel van reizen maar doe het te weinig. ik heb voor deze zomer nog niks geboekt, maar een zon vakantie lijkt me erg leuk. Zelf ben ik in Salou en op Mallorca(ook via beachmasters en beviel zeer goed) geweest, wat zeer leuk was. Ik zou dit keer het liefst naar Italie willen, vooral Rome en Venetie zien. Ik weet niet hoe jij het liefst reist maar ik als het aan mij ligt ga ik met de auto, dat geeft me veel meer vrijheid en je kunt meerdere plaatsen bezoeken. Maar vertel eens waar jij heen wilt? en hoe? en misschien waar je geweest bent.
groetjes pieter
ik heb super veel zin in een zomer vakantie met zon zee strand, leuke dingen doen en uitgaan.
op beach masters heb ik al regelmatig gekeken evenals GoGo tours.
maar eigenlijk heeft t geen zijn als ik geen vakantie maatje heb. veel van mn vrienden zijn met ouders mee. of met hun vriend of vriendin of hebben geen geld ervoor.
zelf zat ik te kijken bij Chersonissos, Lloret de mar of blanes.
lijkt jou dat ook wat of zoek je toch iets anders?
Hallo SLuca,
Ik ben Ilona en ik ben 21 jaar, wordt in April ook 22.
Het lijkt mij erg leuk om in de zomer er lekker even tussenuit te gaan!
Ik heb net een relatie van 6 jaar achter de rug en mis nu een vakantiemaatje. Mijn vriendinnen zijn allemaal gesetteld en gaan toch met hun vriend op vakantie. Zoals je begrijpt val ik een beetje buiten de boot:(
Het maakt mij niet uit waar de reis heen gaat. Als het maar lekker warm is en je veel lol kunt maken!
Ook ik meld mij hier;)
Ik ben een 20 jarige meid uit Brabant, wordt 8 maart alweer 21!
Ik heb ook nog helemaal geen plannen voor de zomer, maar wil echt dringend 10 daagjes weg!
Zelf ben ik helemaal weg van Griekenland- Rhodos. Het is daar echt geweldig! Heerlijk zonnen, prachtig water, heeeeeeel veel uitgaans mogelijkheden en ook nog eens een leuke stad voor tripjes!
Hallo!Ik ben 20 en kom uit brabant, wil deze zomer graag op vakantie maar mijn vriendinnen hebben al geboekt naar een bestemming waar ik niet heen wil, en kan ik deze zomer dus niet op vakantie! Ik hou zelf van stappen en strand maar hou ook van avontuur en wil graag iets ondernemen tijdens mijn vakantie! Ik ben 2 jaar naar Mallorca geweest en daarvoor Lloret en Blanes. Rhodos, Kos of Barcelona lijken me leuk maar misschien hebben jullie nog andere ideeën.
Ik ben ook nog op zoek naar een vakantiemaatje! Het lijkt mij het leukst om met een stel meiden te gaan. Mijn msn is [EMAIL=“ilona_martens@hotmail.com”]ilona_martens@hotmail.com.
Ook ik ben ‘vakantiemaatloos’ en heb zin in een zon, zee, feest én actieve vakantie. Ik ben Inge, 21 jaar en kom ook uit Brabant. Ik ben al met Gogo/Beach masters naar Kos en Zuid-Frankrijk geweest en dat beviel allebei erg goed. Ik ga wel het liefst met het vliegtuig ipv de bus.
Ook ik ben op zoek naar gezellige,spontane meiden, die het leuk lijken,om op 3 of 6 juli voor 10 dagen met de bus naar Spanje te gaan ( heb vliegangst helaas :biggrin: ) Ik heb nu contact met 2 meiden,die ook intresse hebben.
Ik zelf ben een gezellige,spontane,eerlijke meid van 23 jaar,en ook ik heb net als Ilona net een relatie achter de rug van 5 jaar,ik wil heel graag er lekker tussen uit,de kans krijgen om nieuwe mensen te leren kennen,en vooral lol maken in het leven. Ik werk in een verzorgingshuis,en hou van uitgaan,winkelen,leuke dingen doen met me vrienden en vriendinnen,dvdtje kijken,voetballen,zonnebanken. Terrasje pakken wijntje erbij…
Ik boek liever niet via beachmasters of gogo,vind die namelijk vrij prijzig,ik ben 3 keer met solmar tours geweest,is echt een top organisatie,en goedkoop.
Mij lijkt het deze zomer (eind juli of augustus/september) ook leuk om weer lekkr op vakantie te gaan. Ik zal mezelf eerst even kort voorstellen: Rick, 21 jaar, woonachtig in Noord-Holland en momenteel bezig met het afronden van mijn HBO-opleiding Bedrijfseconomie. De laatste 3 jaar ben ik naar Mallorca geweest en dat beviel erg goed. Ook dit jaar geef ik de voorkeur aan Spanje, maar voor een vakantie naar Griekenland of Frankrijk sta ik ook open. Het type vakantie maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het lekkr om de hele dag op het strand te hangen, 's avonds uit te gaan en 's morgens niet al te vroeg weer wakker te worden :P, maar een vakantie met (sportieve) activiteiten, klein beetje cultuur, natuur en terrasjes zie ik ook wel zitten. Het reisgezelschap mag 1 persoon tot een grote groep zijn (van mijn leeftijd), ook daar doe ik niet zo moeilijk over
Laat maar even een berichtje achter op deze pagina of mijn hyves (rickf1) als dit jou ook wat lijkt of als er ergens nog een plekje vrij is.
Hallo,
Ik ben agnes, 19 jaar en ook op zoek naar iemand die met me mee gaat op vakantie. Ik dacht zelf aan zon, zee en strand, maar iets ondernemen lijkt me ook leuk. Als je interesse hebt voeg me maar toe op msn: [EMAIL=“agnes_kaprun@live.nl”]agnes_kaprun@live.nl
lijkt me leuk om met een gezellige leuke groep naar een zonnige land te gaan,
ben student van 20 jaar, ben eerlijk spontaan en ben altijd in voor gezelligheid en humor,
Hey,
Ik ben Dionne,18 , en studeer nog.
Ik zou graag naar de zon willen en daar genieten,maar wil ook wel iets van het land zien. Bestemmingen die mij aanspreken zijn kroatie, hongarije, spanje, portugal. Verder sta ik open voor andere bestemmingen.
Ik kan in de periode van 10 aug tm 24 aug. Het liefst ga ik 8 dagen naar de zon.
Groetjes