Is er nog plek in de groep? voor 2 personen
ben een jongen van 25j je mag me toevoegen sunlife25@live.nl
Is er nog plek in de groep? voor 2 personen
ben een jongen van 25j je mag me toevoegen sunlife25@live.nl
Hallo allemaal!
Ik heb in april al gereageerd en met twee meiden wat proberen te regelen, maar uiteindelijk haakte allebei af
Dus wie wil er met mij mee naar Griekenland of Spanje op een gogo/beachmasters achtige vakantie. Dus stappen, strand maar ook actieve dingen doen en slenteren op marktjes etc.
Ik ben Inge, een vrolijke meid van 22 jaar en ik woon in Brabant.
Mijn hobby’s zijn uitgaan, dansen, body-combat en cabaret.
Hoop alsnog samen met een gezellige meid/meiden op vakantie te kunnen!
Groetjes,
Inge
Hoi allemaal,
Hierbij een uitnodiging voor degene die ook ff willen ontspannen in de zon en ook nog even 't uitgaansleven willen opzoeken…! De eerste week van juli wil ik vertrekken.27/28 juni
Ben werkzaam als Chefkok en wil gewoon even uitrusten en misschien met gezelschap! Lijkt me gezellig
Groeten Sjefke
uit de omgeving van Arnhem
25 jaren oud, :dag:
Hoi,
Ik zou graag lastminute (12 of 13 juli vertrekken) een weekje naar de Middellandse Zee willen!
Ik ben 23 jaar, maatschappelijk werkster van beroep en kom uit het oosten des lands. Hou van uitgaan, maar een leuke excursie of stad op zijn tijd staat ook op mijn to-do lijstje.
Iemand nog zin om mee te gaan, want van de reacties in dit onderwerp krijg ik niet echt hoogte!
Groeten Saskia
Nou, haha dat komt een beetje neer op mijn geplaatste berichtje, kunnen we niet met meer meiden gaan:) ?! xx Michelle
Wie gaat/ gaan er nog niet op vakantie???
Laat het me weten, ik wil graag in de 2de week van aug,
daarvoor moet ik namelijk veel werken, dus gaat nie echt lukken.
Op’t laatste moment heeft een vriendin afgezegd, dus hoop iemand via
deze site te vinden, anders kan ik nie:( De rest gaat al met hun vriendje:(
Ik wil het liefst naar Griekenland voor 8 dagen.
Heb je interesse reageer ffies… [EMAIL=“michelle_flower1987@hotmail.com”]michelle_flower1987@hotmail.com
Ik ben 22 jaar en kom uit Heemskerk