Reismaatjes gezocht voor een zonvakantie zomer 2009!

Hoihoi,

Ik ben een 20 jarige meid uit Brabant en wil dolgraag tussen 10 Juli en 09 Aug 2 weekjes op vakantie!
Zelf zit ik aan Griekenland te denken en dan voornamelijk Rhodos… Maaaar ik sta natuurlijk open voor andere ideeen! :slight_smile:

Ik wil lekker relaxen, zonnen, uitgaan, maar ook graag wat dingetjes bezichtigen!

Ik ben op zoek naar mensen, geslacht en leeftijd maakt niet uit, die zin hebben om deze zomer ook lekker 2 weken weg te gaan!

Ik hoor graag van jullie!!

Hey hoi,

ik ben 20 jaar, kom uit friesland en wil ook graag ongeveer 10/14 dagen op vakantie. Alleen wil ik graag naar spanje. Ik hou erg van de zon,zee en het strand. Ook wil ik graag dingen doen en bekijken, dus excursies. verder vind ik het wel leuk om lekker op terrasjes te zitten, maar ik hoef niet elke avond op stap. Daar hou ik dan weer niet zo van wel voor een keer hoor, maar gewoon niet elke avond. Ook denk ik dat ik met een busreis wil, omdat dat wat goedkoper is en ik dan wat meer geld over hou voor andere leuke dingen…

Als het je wat lijkt, dan hoor ik het wel.

Groetjes sanne

Een zonvakantie lijkt me ook wel wat rond die tijd.
Ik ben overigens een jongen, 22 jaar oud. Mijn favoriete vakantieland blijft toch Italie, maar daar valt natuurlijk over te praten.

Ik heb mijn rijbewijs en kan eventueel een auto gebruiken, dus de kosten p.p. vallen dan wel weer mee. Bovendien is het best leuk om wat van de omgeving te zien tijdens het rijden, vind ik dan :wink:

Mocht je meer willen weten, vraag maar raak! (MSN / Email is ook een optie natuurlijk…)

Hoi Sanne,

Sorry maar mijn wensen sluiten niet helemaal aan bij die van jou!!
Dus het gaat helaas over :slight_smile:

hey hoi,
wil je met de auto op vak, ik wilde eigenlijk met een busreis. Ik wil je wel toevoegen op msn… Dan kunnen we daar verder praten…

groetjes sanne

hey hoi,

wil je met de auto op vak? Ik wilde eigenlijk met een busreis… Ik wil je wel toevoegen op msn, als je me je adres geeft. dan kunnen we daar verder praten…

groetjes sanne

Hoihoi,

Ik ben 18 jaar, en ik kom ook uit Brabant. Het lijkt leuk om lekker te relaxen, zonnen, uitgaan en wat dingen te bezichtigen.

Rhodos is idd ook gezellig.

Nou ik hoor het wel van je

X Karen

Hey hoi,

ik kom uit friesland, lijkt spanje je ok wat? en dan met een busreis?

Groetjes sanne